Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 203
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
Du har ikke behov for DVB-T når du har kabel tv (correct me if Im wrong). Den nye serier er ligesom den gamle hvad angår digital tuner, altså PX = digital DVB-T tuner
Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
Sune Thomsen skrev:
Har hørt man kun har brug for digital tuner hvis man bor helt ude på landt hvor kræverne vender, og hvor ingen kabeltv findes ??? er det rigtig ???
Nej det er ikke rigtigt... Det er rigtigt at du ikke kan bruge det til noget hvis du har kabeltv, men det er ikke alle byer der er dækket af kabeltv... heller ikke selvom de ikke ligger ude hvor KRAGERNE vender...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum