Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TH-42PV70 Billigt ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har fundet Panasonic TH-42PV70 til under 9000,- koster hos tapeconnection over 10400 kr.

http://www.cinemagic.dk/panasonic_th_42pv70_danmarks_bedste_ pris-p-1933.html?osCsid=4fd16b27f7ced3a5cf940736f2addef4

Nogen som kender til cinemagic ?

Og hvad er forskellen på PV70 og PX70 ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
BinX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 363
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Hvis det er det samme som ved forrige generation så er forskellen at px modellen har digi tuner, det har pv ikke!

__________________
- 5.1 Panasonic/Pioneer/Sony surround -

- Min DVD Samling -
Til top Vis BinX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BinX
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

altså DVB-T ???

Og det skal jeg bruge til hvad? når jeg har TDC kabeltv ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Danster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 203
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Du har ikke behov for DVB-T når du har kabel tv (correct me if Im wrong).
Den nye serier er ligesom den gamle hvad angår digital tuner, altså PX = digital DVB-T tuner
 
Til top Vis Danster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Danster
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg er på TDC Kabel tv...

Så jeg kan vel ikke bruge en digital tuner til noget som helst ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Ja det ser billigt ud ? har os lagt en bestilling og kørt dankortet igennem hehe...
Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Danster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 203
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Det er et lækkert TV, skal selv have PX modellen her til juli
Til top Vis Danster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Danster
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Har hørt man kun har brug for digital tuner hvis man bor helt ude på landt hvor kræverne vender, og hvor ingen kabeltv findes ??? er det rigtig ???

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Sune Thomsen skrev:

Har hørt man kun har brug for digital tuner hvis man bor helt ude på landt hvor kræverne vender, og hvor ingen kabeltv findes ??? er det rigtig ???

Nej det er ikke rigtigt... Det er rigtigt at du ikke kan bruge det til noget hvis du har kabeltv, men det er ikke alle byer der er dækket af kabeltv... heller ikke selvom de ikke ligger ude hvor KRAGERNE vender...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Undskyld at jeg er ordblind...

Mente selvfølgelig Kragerne...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes