Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony Cineza VPL HS50 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Leander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Heej :D Jeg er komplet ny her på forummet. Men vil da lige høre om hvad i mener om Sony Cineza VPL HS50 projektor. Spørger fordi at mit 26" samsung er blevet for lille, og da en af min fars kollegaer har en til salg ca. 1,5 år gammel med ca. 1000 timer tilbage på pærren. Jeg kan få den til 7500. Vil i mene det er fornuftigt ? Har jo læst lidt om at LCD mister farven. Men er det ikk noget der kan skiftet ? Venlig Hilsen. Leander     Undskyld jeg ikke skifter linier, min enter knap virker ik. Håber rigtig meget på svar :D
Til top Vis Leander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Leander
 
Kvistgaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Det er for dyrt hvis du spørger mig. Jeg købte en HS50 for 6000,- med ca. 70 timer på pæren. Dejlig projektor iøvrigt, men kræver at du kan mærkelægge rummet hvis du vil have optimalt billede. Der er ingen screendoor effekt og sortniveauet er blandt de bedre blandt LCD projektorer.

 



__________________
/Kvistgaard
Pioneer PDP-LX5090H ||
Harman Kardon AVR 235 || Harman Kardon DVD 22 || AudioVector K1 Super || AudioVector K-X || AudioVector KC Super || AudioVector M Sub
Til top Vis Kvistgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kvistgaard
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nok mene 7500 er lige pebret nok for en HS50, ældre ungået model. Du kan få en HD70 til samme pris fra ny. Eller Z5 til næsten samme pris også...
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
Leander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

The Elite : Kan du linke til et sted hvor man kan få HD70 og Z5 til omkring samme pris.

Hvad er forskellen på HS50 og HD70, når jeg kikker på prisen fra ny, så er HS50'eren jo på 17000 kan den noget de andre ikke kan eller er det bare fordi det er en ældre model ??

 

Tak for svarene

Til top Vis Leander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Leander
 
Therac
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Du kan desuden få en ny Sony VPL-HS 60 for ca. 8.800 kr. Det er jo en nyere model, og pæren er helt "frisk".

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179000

Jeg stod selv med valget mellem en brugt HS-50 (900 timer på pæren) og en ny HS-60. Jeg valgte HS-60'eren og har ikke fortrudt. Der er jo også 2 års garanti med på den nye.
Til top Vis Therac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Therac
 
Leander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hvor stor er forskellen på 50 og 60 - Andet en kontrastforholdet ??

HS60 kan da ikke køre 1080p kan den ??

Til top Vis Leander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Leander
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

HD70 kan du jo købe i Hifiklubben til 8k. For nu at besvare dit spørgsmål så godt som muligt, ved jeg at du kan få Z5 til 14500k hos speakerscorner.dk. Men jeg har læst herinde at den erhverves i Tyskland for 9k hvs du er villig til at handle der.  God jagt.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
Messi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 21 August 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Z5 fås herhjemme til under 9K - så man behøver ikke smutte til tyskerland for det...

__________________
B&W 805s (stereo højttalere)
DENON PMA-2000AE (forstærker)
DENON DVD-3800BD (bluray / cd)
Til top Vis Messi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Messi Besøg Messi's Websted
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 21 August 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hvor ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
olef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 22 August 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

EDB Priser er din ven :

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=248924

 



__________________
Mvh. Ole
Til top Vis olef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af olef
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes