| Forfatter |
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der findes sikkert en masse tråde, så i må ikke hade mig for at re-poste....
Jeg skal købe min første fladskærm, og en dvd-afspiller der yder mit tv retfærdighed, og vil i den forbindelse hellere spørge erfarne til råds end
manden nede i Merlin/Fona/Hifiklubben!!
Jeg er ikke så meget inde i forskellen på plasma og LCD, men ved at der sikkert er fordele/ulemper ved begge!?
Jeg har op imod 20k at gøre godt med, og satser på at få begge produkter til denne pris! Jeg er dog villig til at bevæge mig væk fra dette beløb,
såfremt det kan forsvarres!?
Jeg havde en 37-42 tommer i tankerne! Ejer i forvejen en Selector(og opgraderer når HD-modellen kommer....igen), et okay surround anlæg,
overvejer en X-box 360 eller PS3, og vil gerne kunne benytte min bærbare sammen med!?
Mit behov er umiddelbart DVD-film, men ser da også en masse alm tv!?
Med de ydmygeste håb om at en eller anden ønsker at brilliere, og fortælle mig hvordan den kage skal skæres...hehe!!
|
| Til top |
|
| |
dikki Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart en panasonic px70 eller et pioneer 427 og så med en playstation 3 til som bd / dvd afspiller. Det ville jeg have gjort.
Har selv px70 og ps3.
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Very nice, nice and fast
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
samme som ovennævnte, men med toshibas hd dvd i stedet for blu ray, det er en af de bedste alm dvd afspillere også
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et Pioneer plasma - og det jeg hører fra dem, der mener at have forstand på disse ting, er at Pioneer eller Panasonic laver de bedste plasma skærme. Plasma er hurtigere i horizontal opdatering end LCD.
Bare mine 10 ører...
Held og lykke i jagten 
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
| samme som ovennævnte, men med toshibas hd dvd i stedet for blu ray, det er en af de bedste alm dvd afspillere også |
|
|
Ja, XE1 er, men den lille E1 er bestemt ikke. Langt fra.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
|
Jeg har et Pioneer plasma - og det jeg hører fra dem, der mener at have forstand på disse ting, er at Pioneer eller Panasonic laver de bedste plasma skærme. |
|
|
nææ, bare pioneer __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker og bukker for den foreløbige respons, dejligt at se nogen gider hjælpe en vildfaren!!
Har læst meget om sidste års LG 42PM1MA der er blevet rost til skyerne, holder det stadig, eller er der kommet noget bedre på den front!? Man
må sige at det er kommet ned i en god pris!!
Jeg overvejer også en mindre soveværelses model(26-32 tommer måske!?), nogen gode anbefalinger der!? Når vi er nede i de størrelser,
anbefaler i så plasma fremfor LCD....eller omvendt!?
Jeg skal først bruge produkterne i slutningen af juli, kan det betale sig at vente....evt vente yderligere på et kommende produkt? Vides det om
der er noget lækkert på vej!?
På forhånd tak....
Kender iøvrigt ikke meget til Toshibas dvd'er!?
|
| Til top |
|
| |
dikki Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lapo som sagt.... Panasonic px-70 skuffer dig ikke.. Og til dig der siger playstation 3 ikke er god til dvd.. Det har ændret sig efter der kom den nye opdatering.. Den er kanon nu
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
brasch skrev:
| samme som ovennævnte, men med toshibas hd dvd i stedet for blu ray, det er en af de bedste alm dvd afspillere også |
|
|
Ja, XE1 er, men den lille E1 er bestemt ikke. Langt fra.
|
|
|
det glemte jeg vist lige at skrive __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
lapo skrev:
Jeg takker og bukker for den foreløbige respons, dejligt at se nogen gider hjælpe en vildfaren!!
Har læst meget om sidste års LG 42PM1MA der er blevet rost til skyerne, holder det stadig, eller er der kommet noget bedre på den front!? Man må sige at det er kommet ned i en god pris!!
Jeg overvejer også en mindre soveværelses model(26-32 tommer måske!?), nogen gode anbefalinger der!? Når vi er nede i de størrelser, anbefaler i så plasma fremfor LCD....eller omvendt!?
Jeg skal først bruge produkterne i slutningen af juli, kan det betale sig at vente....evt vente yderligere på et kommende produkt? Vides det om der er noget lækkert på vej!?
På forhånd tak....
Kender iøvrigt ikke meget til Toshibas dvd'er!?
|
|
|
jeg tror du skal lede MEGET længe efter et 26-32" plasma
det eneste jeg kender til toshiba er deres to HD DVD afspillere, den ene er god (den dyre), den anden er dårligere og så havde jeg vist en bærbar pc engang. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til HD DVD er den lille dog slet ikke dårlig. Den klarer det faktisk glimrende; især til prisen.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
| Til HD DVD er den lille dog slet ikke dårlig. Den klarer det faktisk glimrende; især til prisen. |
|
|
jeg skrev heller ikke dårlig, men dårligere __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
dikki skrev:
Lapo som sagt.... Panasonic px-70 skuffer dig ikke.. Og til dig der siger playstation 3 ikke er god til dvd.. Det har ændret sig efter der kom den nye opdatering.. Den er kanon nu
|
|
|
Hvor længe har du haft dine produkter!?
Du lyder som om at du har tjek på Panasonic, hvad mener du om dette: Panasonic TH-42 PZ 700 E
Dette har jeg set til omkring 17k, men kan sikkert få det ned i pris!! Er der noget der er bedre til prisen!? Er der evt noget på vej??
I andre må også gerne melde jer til ovennævnte spørgsmål....hehe!!
|
| Til top |
|
| |