| Forfatter |
|
Molokgehenna Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 155
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folks. Jeg står i den situation som så mange andre, at jeg skal ud og have et nyt fladskærmsTv. Indtil nu har jeg udelukkende set TV på min projektor (sanyo z3) via en hdd-optager. Jeg er med tiden blevet lettere irriteret over at se tv på projektoren da der er nogle forskellige ting der driller mig, så som lys i rummet, opstartstiden på 20sek, ingen mulighed for tekst-tv og generelt det for store billede til Tv-udsendelser. Dog er jeg meget glad for min projektor til film! Nå, men jeg står så her, fattig studerende og skal have et Tv til max 8.000 kronerHvad størrelsen angår lyder det på min. 32"Jeg har læst en del andre indlæg her i disse fora hvor jeg kan se tvet ikke må blive for billigt da det så simpelthen er af for ringe kvalitet så derfor tyer jeg til jer, eksperterne, for at høre jeres bud og råd til hvad I ville anbefale mig. Personligt har jeg kigget på samsungs 32" LE32R87BD, samt Sonys KDL-32S2530Håber på god rådgivning. på forhånd tak!
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har læst at samsungs 8 serie slår stort set alt til prisen.. så den ville jeg gå efter. og så er designet super fedt
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Sønderjyde ville jeg da klart vælge Panasonic TH-37PV71F . Den fås i Tyskl til under 8K. Er væsentlig større og har bedre billede . Har du Pc eller konsol inde over meget af tiden , er situationen anderledes, - så må du nøjes m LCD.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en 8'er-serie den jeg refferere til ikke?
Tvet skal primært bruges til TV, men da jeg også har båden en Wii og en Xbox360 skal disse også tilsluttes så jeg tror også det skal være et LCD-tv.
Er der evt nogen der har erfaringer med et af de to TV sammen med enten xbox360, wii eller ps3?
|
| Til top |
|
| |
dikki Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snup et toshiba c3000p i stedet.. Det er bedre end det omtalte samsung og højst sandsyneligt billigere
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Molokgehenna skrev:
Det er en 8'er-serie den jeg refferere til ikke?
Tvet skal primært bruges til TV, men da jeg også har båden en Wii og en Xbox360 skal disse også tilsluttes så jeg tror også det skal være et LCD-tv.
Er der evt nogen der har erfaringer med et af de to TV sammen med enten xbox360, wii eller ps3?
|
|
|
ja det du nævner er en 8 serie. og vil virke aldeles fint med både xbox, wii og tv  __________________
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor må det være forvirrende at bed om hjælp og så erfare et det at købe flade er lige så subjektivt som at købe hifi  So far er der listet Jeg har lige investeret i en demomodel fra Samsung 40" til 7500. Jeg ville i dit prisleje omkring 8.000,- kigge efter Samsug. De har vistnok ry for at lave noget der næsten kan betegnes som kvalitet og hvis du går efter en model med "R" og et tal i "70erne" f.eks. Samsung Le R 72 B, får du ikke det sidste sidste nye, men alligevel en ikke helt gammel og ikke mindst meget brugbar skræm. Også i denne computerforældningsinkubationstid. Bare min ydmyge holdning
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hvor må det være forvirrende at bed om hjælp og så erfare et det at købe flade er lige så subjektivt som at købe hifi So far er der listet
Jeg har lige investeret i en demomodel fra Samsung 40" til 7500. Jeg ville i dit prisleje omkring 8.000,- kigge efter Samsug. De har vistnok ry for at lave noget der næsten kan betegnes som kvalitet og hvis du går efter en model med "R" og et tal i "70erne" f.eks. Samsung Le R 72 B, får du ikke det sidste sidste nye, men alligevel en ikke helt gammel og ikke mindst meget brugbar skræm. Også i denne computerforældningsinkubationstid.
Bare min ydmyge holdning
|
|
|
nja, samsung er temmelig hyped i danmark. Det jeg har set til modellerne mener jeg at både toshiba og panasonic er bedre. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som det står lige nu hælder jeg mest til toshiba c3000p men hva end det skal være 32" eller 37" modellen, eller om det skal være inklusiv eller eksklusiv digital tuner (dvb-t) ved jeg ikke helt endnu.
Er der nogen der har noget godt/skidt at sige om det tv?
Og hvad ville I råde mig til at købe.
(jeg har ikke kabel-tv)
|
| Til top |
|
| |
Nørd Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 808
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har kigget lidt på Sharp - hvordan er vurderingen af dem?
mvh
Nørd
|
| Til top |
|
| |
dikki Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nørd tag toshiba c3000p i stedet.. Du får ganske enkelt ikke noget bedre til de priser toshiba kører med, medmindre du springer på plasma.
|
| Til top |
|
| |