Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 107
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
Jeg er kommet frem til at det godt kan betale sig, at investere i en kalibrerings-dvd til mit plasma fladskærm. Men er der nogle der kender til/har forslag til nogle specielt gode dvd'er, og som også er forholdsvis til at finde ud af?
Må gerne komme med forslag og evt link, til hvor de kan findes!
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
RVGiUIe8 skrev:
Jeg er kommet frem til at det godt kan betale sig, at investere i en kalibrerings-dvd til mit plasma fladskærm. Men er der nogle der kender til/har forslag til nogle specielt gode dvd'er, og som også er forholdsvis til at finde ud af?
ISF's test-DVD er særdeles brugervenligt designet, den er lavet til at kunne bruges af alle, og er meget u-teknisk opbygget. Til gengæld er den ikke særligt omfattende.
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
nu vi er inde på emnet, hvordan hvilket test mønster skal man bruge til instilling af kontrast og hvad skal man kigge efter, synes kun DVE nævner crt tv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum