| Forfatter |
|
ebsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 107
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er faldet lidt for dette 40" Sony LCD-tv som ses på linket herunder. Navn SONY KDL40P2530 M. DVB-T Link: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0600121010 På hifipriser findes både en E og en K model. Men jeg ved ikke hvilken en der er den Fona har, da der ikke er et bogstav i modelnavnet opgivet af Fona. E-model: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=316295 K-model: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=313845 Men jeg kan ikke finde så mange informationer om tv'et på nettet osv, så ville da lige spørge herinde omkring det? Og generelt om Sony laver gode LCD-tv? Og der måske var nogen der kunne forklare deres forskellige serier og modelnavne? Tv'et skal bruges til kabeltv (stofa), til en Xbox 360 og en smule til pc. Håber på at i kan hjælpe mig lidt på vej.  Mvh Kasper
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der slet ingen der har kendskab til tv'et jeg nævner? Eller til Sony LCD-TV generelt?
|
| Til top |
|
| |
Notorious Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 23 Juni 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony laver efter min mening de bedste LCD fjernsyn, dog syntes jeg bestemt ikke om deres mindre modeller så jeg kan ikke sige noget om dem du nævner har aldrig hørt om en P model... Har selv et af Philips's mindre modeller og er rigtig godt tilfreds "Til prisen" ikke et jeg ville vælge ind til stuen slet ikke...
|
| Til top |
|
| |
mbull Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 512
|
| Sendt: 23 Juni 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv et 40V2000 som jeg er MEGET tilfreds med. Sortniveau som på mit Philips CRT!
Bemærk at Sony helt har dropppet Plasma og al udvikling er rettet mod LCD alene. __________________ Mvh
Steen
Mit anlæg...
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 23 Juni 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ebsen skrev:
| Men jeg kan ikke finde så mange informationer om tv'et på nettet osv, så ville da lige spørge herinde omkring det? Og generelt om Sony laver gode LCD-tv? Og der måske var nogen der kunne forklare deres forskellige serier og modelnavne? |
|
|
Sony laver udemærkede LCD TV, og har produkter i alle kvaliteter og prisklasser.
Deres serier er inddelt i modellerne:
- U serien (low end)
- P serien
- S serien
- V serien (mellemklassen)
- D serien
- W serien
- X serien (high end)
De mere krævende brugere her vil nok ikke vælge mindre end V serien. Men det kan du jo ikke bruge til noget, for V serien er ikke helt billig, og hvis nu P serien til fulde opfylder dine krav og behov.
Så anbefalingen må være som sædvanelig - ud i butikken og kigge på det.
Sammenligning af generelle features kan gøres på Sonys hjemmeside. Link
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene alle tre.  Larl eller Lars, så kan jeg hurtig konkludere at det nævnte Sony tv ikke er high-end, men jeg vil nok lige se det med egne øjne først, da jeg nok ikke er så kræsen, sammenlignet med ægte entusiaster. Så jeg er da helt sikkert villig til at gå på kompromis, hvilket er klart da man ikke kan få et 40" Sony LCD tv til 10.000 kr uden, at der en bagside ved det. Men jeg håber på, at tv'et kan være den gyldne mellemvej for mit vedkommende. Efter hvad jeg kan læse mig til på nettet, så kan tv'et klare pixelmapping 1:1 over VGA, hvilket er et stort plus synes jeg.
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sune.. Tak for hintet!  Det var sgu alligevel ret meget at spare hos tapeconnection frem fremfør køb hos Fona.!
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
så prøv at se priserne på samsings blu ray afspiller rundt omkring. Synes nu ikke 500kr sparet for en demomodel er særligt meget
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |