| Forfatter |
|
fnuller Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Så er tiden ved at være inde til at jeg skal have nyt udstyr.... Jeg har 15-20 kilo (de tyve er maks) og skal ud og have følgende:
fjernsyn
Blueray/DVD-afspiller
Måske forstærker
Jeg sidder pt med et sony dvd-sorroundsæt og da jeg ikke har lyst til at skulle se dvd'er på et nyt tv med scartstik skal jeg nok ud i noget nyt. jeg har bare ikke råd til nye højtalere og det er en dualsub jeg har... hvilke forstærkere har en sådan udgang????
Jeg sidder 3-3.2 meter fra skærmen. og vil gerne have en så fremtidssikret som muligt (fullHD, hvis muligt til prisen)
Blueray er ikke et krav da jeg jo kun pt har en dvdsamling men igen er fremtidssikringen lidt et krav da jeg bliver studerende igen til september og ikke for råd til opgraderinger .
Hvad kan vil i forslå??
Link til nuværende sorround system: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DAV-SR4W& amp;site=odw_da_DK&pageType=Overview&imageType=Main& amp;category=HCS+Cinema+Surround+Kit
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der kan hjælpe??
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha. har lige slettet mit inlæg med ps3 og Onkyo tx-sr605. godt forslag. det er vist der fåes mest for gysserne
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tvét er i alle tilfælde super, så det i TC den anden dag, så tag ned og se på det 
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 02:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
er en playstation 3 virklig det bedste/billigste bud på på en blurayafspiller nu?? kan den afspille dvd'er da???
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
fnuller skrev:
| er en playstation 3 virklig det bedste/billigste bud på på en blurayafspiller nu?? kan den afspille dvd'er da??? |
|
|
Sagtens.. Og med den nye online-opdatering skulle den faktisk være rigtig god til det.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
oo27 Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 444
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah syns da også det må være den bedste kombination vedr. prisØ/performance der er blevet listet ovenfor. __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har været inde og snakke med dem i hifiklubben idag og han forslog mig en 40".... Samsung LE40R87BD eller LE40M86BD Denon AVR 1907 Denon DVD 1730 eller samsung BD-P1000 Bluray
Pris: kr. 18388 (21779) eller kr. 25979 (22588)
Den store pris er med tv'et i fullhd og en bluray den anden pris for den "lille" skærm og dvdafspiller I parentes hvis vi bytter om på afspillerne :-)
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved godt at priserne er lidt højere end tidligere skrevet, men det var hvad han ville foreslå som bedst i det prisområde (sagde 20000 til ham) hehe
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke du for halvt så meget for dine penge med ovenstående... desuden er det heller ikke så "fremtids-sikret" som det forslag jeg kom med... __________________
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
For 4500 kr. for en PS3 får du ikke en bedre blu-ray afspiller, og den opskallere dine gamle dvder til et rigtigt godt billede, samt du får en rigtig god spille maskine. Men det ville han selvfølgelig ikke sælge dig, da han ikke lagerfører den. Mht. forstærker så får du mest for pengene i den Onkyo 605. Mht. fladskærm så se dem i forhold til hinanden, læg mærke til hvor gode de er til at gengive sort, samt det kan være en god ide med en digital tv tuner DVBT. __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
csn1903 skrev:
| For 4500 kr. for en PS3 får du ikke en bedre blu-ray afspiller, . |
|
|
Jo det gør man med en PS3 til 3999,- hose læsehesten i aalborg ;)
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 03:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg ikke pt den store konsolgamer, men det kunne jo komme hehe... hvis i så skulle sammensætte et system hvor jeg jeg oveni også får et sæt højtalere til et rum på ca 4,5 x 3 meter???.... tingene skal derudover gerne kunne købes samme sted.... og jeg bor i odense...
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen??
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
forresten er maks prisen blevet rykket op til 25 kilo, efter et godt salg af det gamle system... hehe
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil du have 7.1 surround for de sidste 5k? dream on... du skal minumum af med 15k mere hvis du vil have ht'er som også vil matche kvaliteten af det andet i dit anlæg, vil jeg mene.  __________________
|
| Til top |
|
| |
fnuller Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal bare have 5.1 lyd... er det ikke muligt at sammensætte noget til 25 kilo??
hvad skal jeg op i??? kom med et forslag så??
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nogen gange en fordel at starte med mindre og så bygge ud, køb nogle kvalitets produkter og opgrader når økonomien giver plads. Du kan hurtigt få købt for billigt så når du kommer hjem så bliver du skuffet. Hvis du ikke kan vendte så kig på brugte højtalere og køb en ny Onkyo TX-SR 606 så er du fremtidssikret rent forstærker mæssigt da den kan dekode DTS HD og Dolby True, så køb en Playstation 3, så har du både en blu-ray afspiller, SACD og en dvd afspiller der opskallere alle dine dvder til 1080P, er der flere penge tilbage så køb en fladskærm i 1080P. Så får du det bedste fra alle sider. __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
csn1903 skrev:
|
Det er nogen gange en fordel at starte med mindre og så bygge ud, køb nogle kvalitets produkter og opgrader når økonomien giver plads. Du kan hurtigt få købt for billigt så når du kommer hjem så bliver du skuffet. Hvis du ikke kan vendte så kig på brugte højtalere og køb en ny Onkyo TX-SR 606 så er du fremtidssikret rent forstærker mæssigt da den kan dekode DTS HD og Dolby True, så køb en Playstation 3, så har du både en blu-ray afspiller, SACD og en dvd afspiller der opskallere alle dine dvder til 1080P, er der flere penge tilbage så køb en fladskærm i 1080P. Så får du det bedste fra alle sider.
|
|
|
det er dog en TX-SR605 han skal gå efter hvis han vil have furround for de sidste par kroner er dette et godt bud, dog er det brugt __________________
|
| Til top |
|
| |