| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære alle,
Som ny bruger herinde håber jeg alligevel folk vil hjælpe mig med lidt spørgsmål angående dette tv, som jeg må indrømme jeg er blevet en anelse forelsket i!
Jeg har nemlig en ganske almindelig Sagem TDC-Selector boks. Og kan jeg køre kortet direkte i TVet, eller skal det stadig gennem boksen? Den kører nemlig stadig på Scart og ikke HDMI...
Bliver "almindeligt" fjernsyn bedre gennem Selectoren end direkte fra stikket? Og hvordan står et analogt signal generelt på denne skærm?
Det må være det til at starte på. Ellers hører jeg gerne generelle erfaringer og ellers skal jeg nok komme på flere spørgsmål 
|