| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et problem med mit netop nyopsatte tv. På nogle kanaler er det som om den skifter format af sig selv. Feks tv2 sport, når jeg slår derover så viser den logoet som den skal under en udsendelse, men pludselig forsvinder logoet oppe i venstre højre hjørne halvt....Hvad sker der? 
|