Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 19:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 1080P/24 skærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
boffer24
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

 

Jeg var blevet lidt lun på Sony KDL-46D3000 da den kunne vise 24fps men så ser jeg inde på Sony's side at opløsningen kun er 1366 x 768? Det syntes jeg er mærkeligt når de, efter hvad jeg har forstået, er fortalere for at man skal bruge 1080P? Er der noget jeg har misforstået?

 

 

Til top Vis boffer24's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boffer24
 
Notorious
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 174
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 03:09 | IP-adresse registreret  

nej den er kun 720p men deres X serie kommer snart og den er 1080p...
Til top Vis Notorious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Notorious
 
dikki
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 285
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

Boffer den kan modtage 1080p via HDMI. Gør det selv fra min ps3, den skalere så bare til 1366 x 768. Men lad dig ikke narre ;) Billedet er super, den har ingen hakken i blu-ray og der er sort niveau som på min tidl. px70.
Til top Vis dikki's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dikki
 
Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 343
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Har samme oplevelse som "dikki" nævner.

Gik også fra en PX70 til denne og vil til enhver tid vælger denne D3000.

Skærme er kun på de 1366x768 pixel men kan modtage og behandle 1080p signaler samt 24fps som jo er kanon, giver et glidene billede uden alle de hakker og 100Hz virker som så rigtig godt uden at hakke men også svært at se det er aktiveret.

Sort niveau kunne være bedre dog. PX70 er heller ikke bedre, men M8 er en smule, dog kunne man godt forvente lidt at denne serie er mindet til N8 serie fra Samsung. Lidt unfair sammeligning da W3000 (1920x1080) ikke er kommet endnu.



__________________
Min Bio
Til top Vis Mr. Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Anderson
 
Jobbe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2005
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Undskyld jeg forstyrrer i din tråd. Men....
Nogen der ved om W3000 også bliver med DVB-C tuner ligesom D3000?
Til top Vis Jobbe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jobbe
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 12 Juli 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne forme det som et spørgsmål hvilket jeg undlader.

1366x768 ved progressivt i USA 60 Hz i forhold til 1080 progressivt ved 24, Fascinerende, og her tænker jeg lidt på 1080 progressivt ved 30 fps (hvis dette overhovedet eksisterer andet end som . . . noget . . en tænkt eller teoretisk Standard, fra FCC's side    ].

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Til  Jobbe

Fin spørgsmål men . . . jeg troede mange eller en hel del ville have noget at Optage på, og evt. modtage gennem samme, altå DVB Kabel til sin HD Recorder og til ens Fladskærm (som kun har DVB-T).

Det andet gik på når der var indbygget Kabel tuner blev kvaliteten måske FOR god [i forhold til noget andet   ], hvad ved jeg ikke, istedet for via Scart. Der er noget her jeg ikke kender til vedrørende kvaliteten.

Jeg ved det altså ikke. Noget med da DR begyndte sende digital sidste år, at disse skulle have digital udgang selvom det jo ikke var HDTV. Hvilket mindere mig om noget optage på lydbånd fra Radio . . .

Hvis ting ikke sker har det måske en grund.

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes