Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juli 2026 | 03:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE40N87BDX/XEE HJÆLP! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fchenrik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Juli 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop investeret i et Samsung LE40N87BDX/XEE, Jeg er rigtig glad for TV'et gennerelt. Billedet står rigtig flot og der var de første dage ingen problemer.

Men nu opstår der et problem når jeg i Menu'en vælger et andet picturemode en dynamisk eksempelvis "Film", så hopper den efter en halv time tilbage på dynamisk som om den var programeret til det. Først går TV'et  sort i 2 sec. og så når billedet er fremme igen står den på dynamisk billedetilstand

Jeg har simpelthelthen snart prøvet alt. Har nulstilet mune'en og gjort alt hvad jeg kan for at ændre det men det bliver ved med at hoppe tilbage på Dynamisk billedtilstand efter 30 min..

Er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre det?? Det går mig virkelig på, når man køber et nyt tv vil man jo gerne det fungerer helt optimalt. 

På forhånd tak.

FChenrik

Til top Vis fchenrik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fchenrik

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Juli 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

fchenrik skrev:

Jeg har netop investeret i et Samsung LE40N87BDX/XEE, Jeg er rigtig glad for TV'et gennerelt. Billedet står rigtig flot og der var de første dage ingen problemer.

Men nu opstår der et problem når jeg i Menu'en vælger et andet picturemode en dynamisk eksempelvis "Film", så hopper den efter en halv time tilbage på dynamisk som om den var programeret til det. Først går TV'et  sort i 2 sec. og så når billedet er fremme igen står den på dynamisk billedetilstand

Jeg har simpelthelthen snart prøvet alt. Har nulstilet mune'en og gjort alt hvad jeg kan for at ændre det men det bliver ved med at hoppe tilbage på Dynamisk billedtilstand efter 30 min..

Er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre det?? Det går mig virkelig på, når man køber et nyt tv vil man jo gerne det fungerer helt optimalt. 

På forhånd tak.

FChenrik

Hmm det lyder ikke godt, i mine ører lyder det som om der er noget galt med tvét på en eller anden måde. Jeg har ikke samme tv, men samme muligheder for at skifte og dér  bliver det, indtil det bliver bedt om andet. Med mindre jeg slukker for tvet og tænder det igen.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

fchenrik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Håber nu stadig på der kommer én bedre forklaring.. Jeg kan da ikke undværre mit TV

buggybuch
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 29 Juni 2007
Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik!

Problemet er, at du ved et uheld har sat skærmen i "shopmode" da du har tændt den første gang. Man kan ved første opstart vælge, om den skal være til hjemmebrug eller til butiksdisplay. For at butikspersonalet i supermarkedet ikke skal rende og rette billedindstillingen tilbage, hver gang en kunde har 'leget' med menuerne, skifter den i butiksmode tilbage til dynamisk indstilling og slette evt. ændringer efter ca. 30 min..

Jeg kan ikke huske den præcise procedure, men du skal ind og sætte skærmen tilbage til førstegangs-opstart igen for at slippe af med denne uheldige feature. Tag et kig i manualen! Beklager, at jeg ikke kan give dig den 'lige vej'.

Buch

Til top Vis buggybuch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buggybuch

fchenrik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Ok. det gør mig da trods alt lidt mere rolig

Så må jeg jo prøve at kontakte den forhandler hvor jeg har købt den og høre hvad jeg kan gøre.. For der står intet i manualen den har jeg læst igennem en del gange nu.

Hvis der er én som kan komme med den lige vej er den selvfølgelig meget velkommen.

Men tak for svaret Buch.

buggybuch
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 29 Juni 2007
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

SÅ! Nu fik jeg endelig kigget i menuen, og fandt den lige vej

Du skal ind under "indstillinger" og vælge "plug and play". Du bliver godt nok nødt til at lave en ny kanalsøgning, meeen mon ikke det er umagen værd?

(Jeg kom måske for sent? Har du fundet løsningen selv?)

Buch

Til top Vis buggybuch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buggybuch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes