| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har "kigget" på begge fjernsyn, det ene er LCD (LE-46M96) og det andet er Plasma (PS-50Q96). Begge koster ca. det samme, LE-46M86 koster ca. 18k og PS-50Q91H (som skulle være det samme som 50Q96?) koster ca. 15k.
Vi vil komme til at sidde ca. 3.2m fra fjernsynet.
Det skal bruges primært til at se fjernsyn via kabeltv, DVD (HD/BD når prisen på sådan en boks falder). Ud over dette har jeg en Xbox 360 som nok en gang imellem skal bruges (ikke ofte).
I nær fremtid vil jeg nok koble fjernsynet til via Media Center fra MS..
Nogen der kender begge fjernsyn og kan skrive noget godt/dårligt om dem begge?
Hvor stort et problem vil burn-in være på nyere plasma som Samsung'en her?
720P vs.1080P burde vel ikke interessant da jeg selv med et 50" med den afstand ikke vil få det optimale ud af det?
Andre skærme folk vil anbefale til max. 20k? ....og nej jeg har ikke råd til en Pioneer 508 til 32k
Glæder mig til at hører fra jer...
|