Bruger siden: 25 Februar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 52
Sendt: 01 August 2007 kl. 03:18 | IP-adresse registreret
hey folkens... nogen der ved hvordan serienr. fra pioneer ser ud for de danske tv.... har lige bestilt et 427xd og vil egentlige gerne vide om det er dansk garanti eller hvordan??
Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
Sendt: 01 August 2007 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
fnuller skrev:
hey folkens... nogen der ved hvordan serienr. fra pioneer ser ud for de danske tv.... har lige bestilt et 427xd og vil egentlige gerne vide om det er dansk garanti eller hvordan??
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 01 August 2007 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
Exxtreme skrev:
fnuller skrev:
hey folkens... nogen der ved hvordan serienr. fra pioneer ser ud for de danske tv.... har lige bestilt et 427xd og vil egentlige gerne vide om det er dansk garanti eller hvordan??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum