| Sendt: 02 August 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal have et nyt TV, men er i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Føler efterhånden det er sikkert at det skal være et Plasma.
Jeg skal nu finde ud af hvad der er bedst. Er det fx bedre at få et Pana TH42PV70 (10.000 kr) og så få det ISF-kalibreret eller er det bedre bare at købe et Pioneer PDP 427 XD (15.000 kr) uden at få det kalibreret? Og hvor stor indflydelse har kablene jeg vælger? Vil et par tusind kr dyrere kabler til PV70 være bedre end 427XD'et med de kabler der følger med?
Jeg skal primært bruge tv'et til PS3 og DVD, men også almindeligt tv-kiggeri. måvære noget i retning af:
Spil: 50%
DVD: 30%
TV: 20%
og hvor lang tid vil disse fjernsyn kunne holde hvis vi fx antager at de bliver brugt 4-5 timer om dagen?
mvh
|