Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 09:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Misson: 26" LCD - Budget: 5-6000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mighty
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 02 August 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hey.

Skal have fundet mig en fladskærm omkring 26" klassen, og er rimeligt blank hvad LCD skærme angår.

Har selv kigget lidt på Samsungs LE-26R86BD og LE-26S86BD som jeg synes har et fornuftigt design, og ligger i en prisklasse jeg kan overkomme.

Hvad er forskellen på de to skærme, eller er det evt. en helt tredje skærm I hellere vil anbefale til mit budget?
Til top Vis Mighty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mighty
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 02 August 2007 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Hvad med dette?

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0609560630

Har selv skærmen og synes at den virkelig gør det godt til trods for den beskedne pris. Og designet er jo ikke til at stå for. Den eneste ting er, at fjernbetjening er lidt træls hvad angår tekst-tv, men eller har jeg ingenting at beklage mig over

Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 02 August 2007 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg
 
Mighty
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 02 August 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

virious > Tak for forslaget, det var bestemt også en mulighed!

Storbjerg > Tak for forslaget, men 32" er nok liiige i overkanten, desværre :/ .
Til top Vis Mighty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mighty
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 02 August 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Du siger bare til, hvis du vil have yderligere kommentarer omkring det... :)
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 03 August 2007 kl. 07:38 | IP-adresse registreret  

forskellen på R og S er kvalitet. listet fra dårligst til bedst kommer samsungs LCD'er sådan her:

S(T) R N M (F)   F og T i parantes fordi der ikke PT produceres nogen med disse bogstaver

så S er dårligere end R. og jeg vil mene R er den nederste jeg ville kunne holde ud


__________________
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes