| Sendt: 04 August 2007 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej eksperter 
Jeg har et stort problem.. Jeg har købt Guitar Hero til min Xbox, og flåede spillet ud af indpakningen, men jeg kan sgu ikke spille det.. Mit tv kan åbenbart ikke køre i pal-60.. Kan det passe? Det er forholdsvis nyt, og jeg kender flere der har tv der er 6-7 år gamle, hvor der ikke er nogen problemer med pal-60..
Sidder der en ekspert derude der kender løsningen på mit problem?
|