Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 17:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Prosonic TFD-1901 lyd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sevelius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 August 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har købt det billige tv som er på tilbud hos Bilka. Det er ikke et særligt godt tv men ok til hvad jeg skal bruge det til.

Jeg er dog løbet ind i et problem med hensyn til lyden. På DVD virker den fint men når jeg slår over på TV er der kun brummen.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre eller om TV'et evt. er defekt.

Sidespørgsmål: Er Prosonic det samme som Denver? Da jeg søgte på modellen kom kun søgeresultater vedr. en tilsvarende Denver model.

På forhånd tak

Til top Vis Sevelius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sevelius

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Denver og Prosonic er "Dansk Super Markeds" egne mærke som bliver produceret i asien og tyrkiet. Så ja mange af disse produkter er ens.

Har selv arbejdet i Bilka i radio/tv for et lille år tid siden.

For at være ærlig, det er ikke særlig gode produkter, kvaliten af produkterne er det laveste du finder på marked og derved stor fejl producent. Så den brummen kan måske ikke afhjælpes selvom du bytter til en anden, den fejl har jeg nemlig set før. Der var dog nogle "heldige" imellem.

Men prøv at få den byttet og evt. test den i butikken eller lageret enden du smutter med den.

Sevelius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2007
Lokalitet: København
Sendt: 15 August 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Tak for input.

Det endte med jeg fik pengene tilbage da modellen var udsolgt.

Til top Vis Sevelius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sevelius

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 15 August 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Mr. Anderson skrev:

Denver og Prosonic er "Dansk Super Markeds" egne mærke som bliver produceret i asien og tyrkiet. Så ja mange af disse produkter er ens.

Ikke helt korrekt: "Denver" sælges af mange andre end Dansk Supermarked - til gengæld tror jeg, at du har ret i, at "Prosonic" er Dansk Supermarkeds svar på FDB's "Lumatron" - og kvaliteten er, som du skriver, derefter.

De Denver-produkter, jeg har mødt, har fungeret - men kvaliteten er ganske rigtigt tvivlsom.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
Mr. Anderson skrev:

Ikke helt korrekt: "Denver" sælges af mange andre end Dansk Supermarked - til gengæld tror jeg, at du har ret i, at "Prosonic" er Dansk Supermarkeds svar på FDB's "Lumatron" - og kvaliteten er, som du skriver, derefter.

De Denver-produkter, jeg har mødt, har fungeret - men kvaliteten er ganske rigtigt tvivlsom.

Hvor har du set Denver henne ellers????? Føtex, Netto, Bilka, Salling mf. er jo Dansk Supermarked.

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 16 August 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Mr. Anderson skrev:
kaso skrev:
Mr. Anderson skrev:

Hvor har du set Denver henne ellers????? Føtex, Netto, Bilka, Salling mf. er jo Dansk Supermarked.

F.eks. Merlin (der jo hører til FDB)

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 August 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
Mr. Anderson skrev:
kaso skrev:
Mr. Anderson skrev:

Ja du har ret, der kan man bare se...

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 August 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

Vil dog lige tilføje at FDB ikke ejer Merlin mere. Det har vi ikke gjordet siden 2005

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Rulle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006
Sendt: 26 August 2007 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Nu når vi lige er ved emnet, har nemlig købt samme tv... Hvordan stiller kan kanalerne på den? Der var ingen manual med min, og kan ikke finde nogen på nettet..

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes