| Forfatter |
|
mumi Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor skal jeg begynde..?
Jeg ved absolut intet om LCD, Plasma, Projection eller hvad det ellers hedder. Jeg er en amatør der lige kan finde ud af at sætte stikket i kontakten - såfremt der er en vejledning...
Jeg vil super gerne have en fladskærm på 37 til 42 tommer. Men jeg ved ikke en sk.. om det. Mit problem er, at det ikke er lykkedes mig at få bare to såkaldte eksperter i butikkerne til at sige det samme. De har alle sammen deres egne argumenter for det ene eller andet mærke og om det skal vær LCD, Plasma eller Projection. Eller om man skal købe eller vente. Eller om det bliver HD, Full HD eller Blue Ray. Eller...
Som en total sinke inden for emnet så køber jeg alle argumenterne og har efterhånden ca. 20 fladskærme som anbefalet. So what to do?
Hifi4all forummet er jo efter sigende der hvor de virkelige eksperter er. Så jeg tænkte, at hvis der er nogle som har tid og lyst til at guide en novice en smule mod et fornuftigt fladskærmskøb - så vil jeg blive meget glad, og måske lidt klogere...
På forhånd mange tak!
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu siger du ikke noget om pris, men med dit udgangspunkt: Gør det nemt for dig selv, og køb et Panasonic. Udover at være et generelt godt tv, er det dét tv der kræver mindst af dig for at levere en brugbar billedkvalitet. Jeg vil ikke udelukke at der er andre tv der også kan gøre dig glad, men Panasonic'en er "det sikre valg". __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 24 August 2007 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|