| Forfatter |
|
andersbm Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 28 August 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kigge på samsung 32R87BD 32', men er der bedre alternativer hos philips/toshiba??? Nogle med erfaringer, da det er de tre mærker jeg er kommet frem til som er de bedste!!!
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 28 August 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic Viera TX-32LMD70 er også en god skærm. Hmm det sgu svært at sige for kvalitets forskellen i 6.500-8.000 kr's klassen, er ualmindelig lille.
Det tit et spørgsmål om smag/design, foden, højttalerens placering m.m. der gør forskellen, end lyd og billed kvaliteten, for den er meget ens.
 
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg giver JanM ret. men man skal stadig se sig om. dog ville jeg aldrig anbefale et philips. de er simpelthen for dårligt strikket sammen
__________________
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersena skrev:
jeg giver JanM ret. men man skal stadig se sig om. dog ville jeg aldrig anbefale et philips. de er simpelthen for dårligt strikket sammen
|
|
|
Indenfor billigskærme, er Toshiba bestemt ikke bedre end Philips. Iøvrigt synes jeg man skal passe på, med at sammenligne generelt som du gør der. Hvis du kun koncentrerer dig om de billige, er de ikke specielt gode. Men sådan er det med alt. Vi får en del af de meget billige philips til rep. Men ligeså mange billige Sony og Toshiba. Dyre Philips er ganske flot skruet sammen. Iøvrigt kommer det meste af elektronikken i alle billige skærme, fra det samme land efterhånden (hvilket mon?).
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kinnaps skrev:
andersena skrev:
jeg giver JanM ret. men man skal stadig se sig om. dog ville jeg aldrig anbefale et philips. de er simpelthen for dårligt strikket sammen
|
|
|
Indenfor billigskærme, er Toshiba bestemt ikke bedre end Philips. Iøvrigt synes jeg man skal passe på, med at sammenligne generelt som du gør der. Hvis du kun koncentrerer dig om de billige, er de ikke specielt gode. Men sådan er det med alt. Vi får en del af de meget billige philips til rep. Men ligeså mange billige Sony og Toshiba. Dyre Philips er ganske flot skruet sammen. Iøvrigt kommer det meste af elektronikken i alle billige skærme, fra det samme land efterhånden (hvilket mon?). |
|
|
du har helt ret, samlekvaliteten på de dyrere philipser er der intet galt med, MEN deres software er STADIG noget rod, det er simpelthen ustabilt. nej man må ikke generalisere, det er sandt. MEN jeg ville aldrig købe en billig philips da de er det rene skrammel (samsung som jeg kender meget til får man meget for smame penge som en billig philips) derimod de dyre philips, jeg bryder mig personligt ikke om deres billedekvalitet. de gør noget anderledes, det falder bare bestemt ikke i min smag. derfor ville jeg aldrig anbefale dem  jeg reparerer ikke philips af selv samme grund  dog er mine kollegaer der gør enige med mig  __________________
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min bedre halvdel, har et Philips 32PFL5322....... Kostede lige under 5000 på ''slag'' tilbud.
Det er ganske enkelt det ringeste LCD tv jeg har, både set & hørt, til dato. Det ringe, selv sammenlignet med en 4000 kr's skærm.
Alene lyden.. Ligemeget hvordan man indstiller lyden, så runger det ganske forfærdeligt, og kabinettet gi'r sig i sammen skruningerne når man skruer lidt op.
Men selvfølgelig skal der ikke generaliseres.
Philips laver jo meget andet der er det rene kræs.

__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
andersbm Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sådan set kun i tvivl om hvad jeg vil give af penge, da jeg jo er på overførselsindkomst(SU);)..Jeg har dog hørt fra en inden for lcd-brancen at der vil komme et prisfald på 20% til efteråret!! Nogen der har hørt noget om det..ellers må jeg indrømme, at jeg er meget i tvivl...kan et samsung til 4800(edbpriser) ikke klare ærterne eller er sådan et i skrammelklassen?
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersbm skrev:
Jeg er sådan set kun i tvivl om hvad jeg vil give af penge, da jeg jo er på overførselsindkomst(SU);)..Jeg har dog hørt fra en inden for lcd-brancen at der vil komme et prisfald på 20% til efteråret!! Nogen der har hørt noget om det..ellers må jeg indrømme, at jeg er meget i tvivl...kan et samsung til 4800(edbpriser) ikke klare ærterne eller er sådan et i skrammelklassen? |
|
|
det kan helt sikkert vise billede, og der er også lyd i. så hvis man ikke er kritisk så vil det nemt opfylde dine behov. men der er kvalitet inde for rækkevidde. du kan f.eks. få et af den nye serie (8) en LE32R86BX til lige omkring 6000 kr. og det er et ganske godt tv efter min mening  __________________
|
| Til top |
|
| |