Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 18:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Bedste Plasma til max 8 K, ca. ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hobbes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 September 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er ude og lede efter mit første fladskærms TV, og har 3 spørgsmål? (Det skal bruges til både TV og film, så det skal i hvert fald give et godt TV billede...)

1. Er de nyere plasma TV så gode at det ikke kan betale sig at købe et brugt, måske 2-3 år gammelt til 4 K ? (jeg har ikke de vilde krav hvis jeg kan få det billigt, men jeg vil heller ikke ofre for meget billedkval., eller købe et plasma som man bliver direkte irreteret over at se på) 

2. Forskellen mellem 42 og 37? ...min stue er ikke så stor, og opløsningen på et 37" er jo relativt bedre, når skærmen er mindre. Til gengæld koster 42" jo ca. det samme efterhånden. 

Er 42" for stort til ca 3 meters afstand? (har ikke noget mod et lidt stort TV, så længe det ikke bliver alt for vildt ...)

3. pana 37" 45, 9. generations TV, kan fåes til ca 7K - hvor står konkurrenter fra LG, phillips pioneer i forhold til dette plasma TV?

Skal nok selv tage ud og kigge i butikker, men vil lige høre jeres mening/råd, ud fra disse kriterier...

Til top Vis Hobbes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hobbes

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes