Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 08:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: brugt b&o (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
spitze
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 September 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Min bank-konto er næsten tom, og jeg skal anskaffe mig et fjernsyn. Jeg havde tænkt mig at investere små 2500,- i et brugt b&o. Hvem herinde kan give en anbefaling med på vejen ?? Gerne model-type osv. fordele/ulemper. mv

Til top Vis spitze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spitze

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 September 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

spitze skrev:

Min bank-konto er næsten tom, og jeg skal anskaffe mig et fjernsyn. Jeg havde tænkt mig at investere små 2500,- i et brugt b&o. Hvem herinde kan give en anbefaling med på vejen ?? Gerne model-type osv. fordele/ulemper. mv

Når det gælder brugt B&O så bør du kontakte Søren: http://www.radioogtveksperten.dk/ Han har altid et kæmpe udvalg.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Brian C.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 September 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

well - 2500 kr så snakker vi 28" 4:3 format, men disse får man efterhånden også smidt i nakken og er behovet antenne baseret 4:3 materiale, er det nok samtidig også noget af det bedste!

jo nyere jo bedre - f.eks. mx serien med højttaler under skærmen, nok ikke ældre end mx6000 eller  mx7000 med aktive højttalere.

Endnu billigere er sjovt nok lx serien med højttaler i siderne og ellers for flere modeller samme indmad som mx - her vil lx6000 være et godt bud - har selv en lx6000 som jeg gav 300 kr for defekt, men en (stor) håndfuld nye lytter og den var klar igen. Og til antenne materiale banker den stadigt alle fladskærmstv, men til film er den pga størrelsen træls, men heldigvis har jeg ca 100" i min hjemmebio..

Skal det være lidt mere fleksibelt, kan 2-4 år gamle Philips topmodeller 32" ws med dnm også anbefales. Jeg vil tro at de også kan findes til prisen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes