Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 23:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony! Useless bunch of m***erf***ers! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 27 September 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Long story short - har gennem de sidste par måneder lavet mere research på plasma- og LCD skærme end godt er. Fandt for et par uger siden så ENDELIG et LCD jeg var tilfreds med - Sonys 40D3000 - som jeg bestilte i Tyskland. TV'et kom, og jeg var ovenud lykkelig - lige indtil jeg ret hurtigt spottede en død pixel midt i skærmen, og en smule backlight bleed i begge øverste hjørner.

Skærmen røg retur til Tyskland, og jeg besluttede mig for at købe det herhjemme, så jeg kunne være sikker på at få et TV der var fuldt funktionsdygtigt. I mellemtiden har Sony så besluttet sig for at afvikle D3000-serien, og erstatte den med D3500 og T3500 modeller. De har samtidig valgt at fjerne D3000'ernes helt store force: 100 hz og den glimrende Motionflow-teknik - som nu kun kan fås på det absolutte flagskib: X3500-serien. 40D3000 er nu umuligt at opdrive herhjemme og i udlandet, selvom "visse forhandlere" *ahem* siger at de nok skal få det hjem.

F**K da 1080p på et 40" skærm - jeg vil ha Motionflow og 100hz! Synes det er beskæmmende at Sony, da de opdager at de måske har givet forbrugeren *lidt* for godt et produkt til *lidt* for lav pris, i dén grad gimper en model (i fjernelsen af Motionflow og 100hz) - for så at ku gøre deres topmodel *lidt* bedre. Yeahyeah - det er altsammen profit, men for h***ede hvor er det surt at man ikke kan vælge, men nu får proppet FullHD ned i halsen, på bekostning af overlegen billedprocessing der gør LANGT mere for seer-oplevelsen.

Bite me, Sony - nu skal jeg IGEN på nettet for at lede efter "den perfekte skærm" i prisklassen 10.000 - 13.000 kr. F**ks sake...

Khan

Til top Vis Khan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Khan

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

.. utur..

Men derfor griner jeg altså alligevel over dit ordvalg.. Tror ikke jeg har set et andet indlæg med så mange ****'er i.

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

Holst01
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 27 September 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Mega bittert !

Kan godt forstå dine frustrationer.. Men bare op på hesten igen, gadagung gadagung. ;)

Til top Vis Holst01's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holst01

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 27 September 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Smid 4000kr oven i de 13000 og køb Pioneers nye 42" (Kuru) istedet

Men ja...hvis det du siger er korrekt så var det godt nok ikke længe at D3000-serien var på markedet   

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 September 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
hmm expert har den da på hjemmesiden http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=26125&categoryid={F3081EF9-8B45- 4156-BC6D-3388B38DA64D}&nodeid=

Jo tak - til halvanden milliard (men ellers tak for tippet)... :(

Til den pris tror jeg bare jeg snupper et Pio PDP427 - det fede ved 40D3000 var jo netop at det ikke kostede en bondegård, men havde et frenragende billede. Gav 11000 for det i Tyskland for 1 måned siden - og nu kan det ikke købes hverken i dér eller i DK (til mindre end førnævnte halvanden milliard).

Med fare for at gentage mig selv: F**K.

Khan

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Khan skrev:

Guldkysten skrev:
hmm expert har den da på hjemmesiden http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=26125&categoryid={F3081EF9-8B45- 4156-BC6D-3388B38DA64D}&nodeid=

Jo tak - til halvanden milliard (men ellers tak for tippet)... :(

Til den pris tror jeg bare jeg snupper et Pio PDP427 - det fede ved 40D3000 var jo netop at det ikke kostede en bondegård, men havde et frenragende billede. Gav 11000 for det i Tyskland for 1 måned siden - og nu kan det ikke købes hverken i dér eller i DK (til mindre end førnævnte halvanden milliard).

Med fare for at gentage mig selv: F**K.

Khan

Det er nu ellers ikke svært at få dem til at give rabat da, jeg har aldrig betalt fuld pris hos Expert, synes faktisk de er nemme at handle med

Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

Det er nu ellers ikke svært at få dem til at give rabat da, jeg har aldrig betalt fuld pris hos Expert, synes faktisk de er nemme at handle med

Seriøst? Hvor meget (procentmæssigt) plejer du at ku krejle ud af dem - og skal man møde op i egen høje person (går jeg ud fra)?

Khan

Holst01
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Jeg fik 15% på mit TV og anlæg da jeg købte for 22.000

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Khan skrev:

Guldkysten skrev:

Seriøst? Hvor meget (procentmæssigt) plejer du at ku krejle ud af dem - og skal man møde op i egen høje person (går jeg ud fra)?

Khan

Tja alt efter hvad man går efter, så kan man få alt lige fra 10-50 %, enheder som hifi og tv plejer at være omkring 15-35%, kabler er omkring 50%, og hvis man kommer med en udskrift at prisen fra internettet, er de heller ikke blege for at prøve at matche den pris, og ja, du skal enten ringe eller møde op

Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Tja alt efter hvad man går efter, så kan man få alt lige fra 10-50 %, enheder som hifi og tv plejer at være omkring 15-35%, kabler er omkring 50%, og hvis man kommer med en udskrift at prisen fra internettet, er de heller ikke blege for at prøve at matche den pris, og ja, du skal enten ringe eller møde op

Kan se at KT Radio i Odense ikke har TV'et - nogen måde at finde ud af hvilken forretning der har det på lager?

Khan

Holst01
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har den tommelfingerregel:

Giv ALDRIG fuld pris for TV-Hifi-Computer-GPS og sådan.

Selvfølgelig skal man ikke  prutte om en æggesalat fra K-Salat

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Khan skrev:
Guldkysten skrev:

Kan se at KT Radio i Odense ikke har TV'et - nogen måde at finde ud af hvilken forretning der har det på lager?

Khan

Ring til dem i odense, og spørg dem om de kan se hvem der har det hjemme, det plejer ikke at være noget problem

Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Prøver jeg.

...

..

.

De vidste ingenting. Så gir jeg da bare Expert Danmark et ring.

...

..

.

Heller ingen hjælp. Kan enten bestille det via nettet (hvilket betyder nul krejl og ingen garanti for at de rent faktisk har det), eller ringe rundt til jeg finder en butik der fører det. Great...

Khan

Mortus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det bliver meget svært at forhandle en bedre pris hjem på en fladskærm. Butikkernes avance er i forvejen skudt helt i bund grundet den helt ekstreme konkurrence på netop dét marked

Det er sgu en mærkelig tråd det her. Man må have et meget indholdsløst liv hvis man virkelig gider at hidse sig op over det beskrevne forløb

Til top Vis Mortus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortus

Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Mortus skrev:

Det er sgu en mærkelig tråd det her. Man må have et meget indholdsløst liv hvis man virkelig gider at hidse sig op over det beskrevne forløb

Mjoh - kan du måske ha ret i. Jeg bryder mig bare ikke om at investere betydelige ressourcer i at finde det ideelle TV for mig, for så at få alt mit forarbejde ødelagt af et firma der har opdaget at de har behandlet deres kunder lidt for godt. Regner jeg med at en betydelig del af hi-fi enthusiasterne her på sitet kan nikke genkendende til.

Khan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes