| Sendt: 30 September 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey...
Da jeg er ved at købe ny projektor har jeg ledt lidt rundt omkring på nettet, og har fundet en del ros i anmeldelser af panasonic's ax100, men faldt så over ax200, og jeg har lidt problemer med at se forskellen på de to modeller, da de ligner hinanden til forvæksling..
Kan se at ax100 har én hdmi indgang, hvorimod ax200 har to af slagsen..
Er der forbedringer på ax200 fremfor ax100, som gør den mere attraktiv for købt.. ??
Står og skal have bestilt inden for de næste par dage, så det kunne være rart lige at gøre det klart...
Har også læst lidt review's af ax100'eren op imod Sanyo plv-z5 og Epson tw700, men tror jeg har mest fornuft i at købe ax100'eren eller ax200, hvis der da er nogle gode grunde til at vælge den. Jeg har nemlig ikke mulighed for at gøre mit rum 100% mørk for hen på aftenen, så de ekstra lumens vil gøre gavn i mit tilfælde.. Epson ligger meget tæt på panasonicen, men skulle være lidt bedre på afstand pga. den højere kontrast, og jeg har en afstand til mit lærrede på ca. 3,5-4 meter, og på den afstand anbefaler de panasonicen, da den har et "klarere" billede på tæt hold...
Håber i kan hjælpe lidt med forskellen på de to panna'er..
Den nye projektor afløser forresten min efterhånden 4år gamle panasonic pt-ae300, som har kørt fantastisk, men har rundet de knap 3000 timer, så den står for udskiftning, da resten af mit setup er klar til HD og blueray.. Så den skal bare skydes af til bedste pris.. __________________ OCMaster
|