| Sendt: 30 September 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder for tiden og kigger efter et lærred i den lave ende af prisskalaen. Jeg har læst langt og bredt om de mange forskellige kvaliteter, men vil simpelthen ikke betale det de koster. Budgettet har jeg fastlagt til max 2.500 kr. og ved man nok ikke får meget for pengene når det samtidig skal være omkring de 100" Omvendt tror jeg heller ikke jeg vil kunne udnytte et dyrt lærred pt. da min projektor er en dataprojektor (ASK M3) og den får lov at erobre stuen indtil pæren ikke kan mere. Den er på 1100 ansi lumen, og 500:1 i kontrast - altså ikke nogen imponerende sag, men god nok til en start. Men, jeg ville være glad for jeres input ud fra ovenståden "krav". Pt. overvejer jeg at købe dette lærred: http://cgi.ebay.de/Rollo-Leinwand-Visilux-Silver-240-x-179-c m-16-9_W0QQitemZ190105298236QQihZ009QQcategoryZ96698QQcmdZVi ewItemStørrelse og pris passer mig godt, og han sender til Danmark. Men hvad taler imod at købe det, ud over det naturligvis er svært(umuligt) at vide helt hvor godt det er...
|