| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nagash skrev:
Kan huske jeg tilbage i mine teenageår købte min første pro logic forstærker samt et stereo tv uden lydudgange. Løsningen blev et scartkabel der i den ene ende også havde to phono stik, så den kunne sluttes til forstærkeren. Ikke en optimal løsning, men det virkede da dengang. Så hvis ikke der er andre løsninger, så er det da en mulighed.
|
|
|
Det er ikke tosset....
Jeg bruger samme løsning på mit setup og det funker efter hensigten...
Det er nok også løsningen for Hjalmer, find sådan et her så skulle det virke..
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1316284475&n=5079783 18&pn=1253798216
Husk bare lige at sætte den til "out"....
Held og lykke med det. __________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|