Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til Samsung F86 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Hejsa allesammen. Jeg er så heldig at jeg skal ud at købe mig et Samsung LE40F86 i løbet af den næste uge her. Men som nævnt herinde så er der noget om at den skal have et specielt navn når det er en nordisk version.
De fleste jeg har fundet hedder LE40F86BDX. Kan jeg så være sikker på at det er den nordiske version, så jeg har muligheden for at benytte mig af Samsungs service.

Hvis jeg er fajl på den, kender I så nogle steder hvor jeg kan være sikker på at det ikke er paralelimport jeg køber?

På forhånd tak.


__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

det du har skrevet er modelnavnet. model koden skal ende på xee, så er det en nordisk model..

__________________
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Prøver lige at omformulere spørgsmålet så..

Hvor kan jeg købe tv'et billigst som en nordisk model?



__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
Lars 62
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Det er i øjeblikket endnu svært, at finde en nordisk model (LE40F86BDX/XEE) til rimelige penge.

FONA har den dog på deres netshop til 19.999 kr.

Pas på, nogle netbutikker har i deres produktbeskrivelse anført /XEE på deres Samsung modeller

uden at det er en nordisk model. (var selv engang ligeved ved at plumpe i).  Så inden du køber en /XEE model i en netbutik, så få dem til at bekræfte på mail at det er en nordisk model, og om produktet er omfattet af Samsung Prestige garantien.

 

Til top Vis Lars 62's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars 62
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Hvis det står anført på deres hjemmeside, har du jo ret til at bonge dem for det. Så er det bare ærgelig hvis de taber penge på det.


__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes