| Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle..
Da dette er mit første indlæg på siden, må i undskylde evt. fejl, som de mere "garvede" ville have styr på ... jeg har kigget på nyt tv i et stykke tid, og havde egentlig låst mig fast på et 32" fladskærm, men så købte en af mine venner igår et 42" fladskærm Panasonic Viera, og kan godt se at det er lige mig, med den str... Så har kigget lidt på diverse sider på fjernsyn og faldt så over dette Sony KDF-50E2000, og efter en ny søgning faldt jeg over tråden til dette fjernsyns "lillebror", hvis jeg har forstået rigtigt, nemlig det der hedder E50A11E, og har så læst dette idag, og fået en MASSE svar på diverse spørgsmål jeg ellers havde.. MEN, der er ingen der skriver om Sony KDF-50E2000, og har søgt inde på siden og kunne ikke finde noget, så ville spørge om nogle inde på forummet har erfaringer med dette tv, eller om de kender nogen der har, eller om de kan linke til et sted med anmeldser fra rigtige mennesker .. Jeg synes det er en fantastisk pris for dette fjernsyn, og med de anmeldser "lillebroren" har fået er jeg meget fristet til at invester i Sony KDF-50E2000, så ville gerne vide hvordan det funker.. 
På forhånd MANGE tak __________________ Gladiators, I Salute You
|