| Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 03:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg søger et nyt 32" LCD tv til mit kontor. Jeg får mit signal via parabol, fra henholdvis Canal Digital og Viasat.
Jeg har følgende kritirier:
Lyden skal være god.
Designet ligeledes.
Vil bruge det ligemeget til at se tv på, som at se dvd film/koncerter.
Hvad kan i anbefale ud fra det? Pris omkring de 10.000 kr.
Har haft kig på henholdvis et Samsung LE 32 R 86 og Panasonic TX-32LMD70 . Ville i anbefale et af dem, hvis ja, hvilket?
Nogle som vil anbefale et Metz, hvis man vil gå lidt højere op i pris? Har kun læst gode ting omkring Metz. Ligger altid højst i diverse tests.
|