Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 03:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvor stor skal den være? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
martindyhr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Jeg står overfor at skulle pensionere mit ellers glimrende 32" Samsung CRT-skærm der har tjent mig trofast gennem de sidste mange år.

Grunden til dette er at jeg føler at jeg bliver nødt til at investere i en fladskærm for at opretholde respekten blandt mine venner

Jeg har kigget på det tilbud som HifiKlubben kører med for tiden hvor man kan få et NAD med indbygget harddisk til en rimelig penge.

Mit spørgsmål er så bare; 'hvor stor skal den være'?

Jeg har efterhånden hørt et par bud på det, så nu vil jeg lige høre input her fra... Jeg har en vældig lille stue hvor der er ca. 3 meter mellem sofakanten og tv'et, så det må vel blive en 32"  eller hvad?

Til top Vis martindyhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af martindyhr
 
Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 443
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

jeg sidder selv 3 meter fra et 46" og fortryder jeg ikke tog et 52" 
Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt
 
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1567
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Sidder 2.5 meter fra en 42" skærm og det er ikke for stort, snarere det modsatte, 50" havde været et bedre men også dyrere valg hvilket også var derfor jeg kun købte en 42".
Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe
 
martindyhr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Bliver billedet ikke bare enormt pixeleret når man sidder så tæt på en så stor skærm?

 

Til top Vis martindyhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af martindyhr
 
Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 443
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Det kommer an på hvilken kilde du ser.

Hvis det er analog tv, så jo. Billedet bliver da lidt "grynet", men jeg syne snu ikke det er så galt.

Hvis det er dvd eller hd materiale, så ser det helt kanon ud!

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt
 
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1567
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

martindyhr skrev:

Bliver billedet ikke bare enormt pixeleret når man sidder så tæt på en så stor skærm?

 

Ikke specielt, selv ved analog tv ser det helt fint ud, men det afhænger meget af signalet

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes