| Sendt: 10 November 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
donv skrev:
thomnico skrev:
|
Prøv at søg på forum her, der har været rigtigt mange tråde på det sidste om fjernsyn i din prisklasse.
Du kan også nøjes med at kigge de første 5 sider igennem med tråde....
|
|
|
Hej thomnico - hehe har læst noget mere en 5 sider. men kunne du ikke komme med din kommentar til hvilke erfaringer du har - på forhånd tak
|
|
|
Ja det kan jeg godt, gøre...
Jeg har lige købt et 37" Samsung LCD for 2 dage siden, og var (er nu endnu gladere:)) skide glad for det, men så skulle damen jo selvfølgeig se vild med dans.. og jeg skal dælme love for at det røde lyste som om det var jul eller noget.... det blev jeg sgu lidt nedern over, for jeg havde jo godt læst at det var typisk LCD...
men efter en søgning på nettet under udsendelsen fandt jeg en anbefaling til opsætning af specs på fjernsynet, og det HJALP!!! MEGET!!! det blev et helt andet fjernsyn, og jeg kunne jo sammenligne da det var samme program vi så.
Her i dag havde jeg det så sat til min computer og blev endnu en gang meget positivt overrasket. Det er et skide godt billede til computerbrug imo.
Det fjernsyn jeg købte, var som sagt et 37" samsung LE37R87 til 7800kr, budgettet kunne ikke strækkes mere, men jeg havde kig på et M87 i samme størrelse, som jeg også var vildt forelsket i. Men hvis du har budget på de der 10 jern, så kig på en 42" i M86/M87 serien. og med en lille kalibrering bliver det med ganranti et p***e lækkert fjernsyn. Og farverne synes jeg ikke er grime på nogen måde, og sort er ret lækker også.
|