Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 07:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TH-PV70/PX70/PV71/PX71 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 09 November 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Går og overvejer en fladskærm og mange snakker jo om Panasonic, men kan se de har flere modeller: TH-PV70 / PX70 / PV71 / PX71. Hvilket bør jeg kigge på. Jeg er ikke så stærk ud i det flade. Tror det skal være 42''. Det skal primært benyttes til almindelig TV med tiden med HD. Så lidt DVD i ny og næ, primært koncertoptagelser. 
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 November 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

PV70 hvis du ikke har noget at bruge en DVB-T tuner til... PX70 hvis du har...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2005
Sendt: 12 November 2007 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Zanetti skrev:
Går og overvejer en fladskærm og mange snakker jo om Panasonic, men kan se de har flere modeller: TH-PV70 / PX70 / PV71 / PX71. Hvilket bør jeg kigge på. Jeg er ikke så stærk ud i det flade. Tror det skal være 42''. Det skal primært benyttes til almindelig TV med tiden med HD. Så lidt DVD i ny og næ, primært koncertoptagelser. 

PX70 og PX71 er fuldstændig ens ! Mener at ha hørt at PX71eren er en tyskmodel?

Jeg får mit PX71 i morgen Glæder mig sindsygt :)

Gamle højtalere -> Jamo Laser 3000P
Til top Vis JerrilD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JerrilD Besøg JerrilD's Websted

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 12 November 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

JerrilD skrev:
Zanetti skrev:

Så glæder jeg mig til din anmeldelse af den.

De hedder også ofte noget med "AE" eller "F" tilsidst. Hvad står det for? Har hørt det blot fortæller om det er en parrallelimport osv...

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Zanetti skrev:

JerrilD skrev:
Zanetti skrev:

Så glæder jeg mig til din anmeldelse af den.

De hedder også ofte noget med "AE" eller "F" tilsidst. Hvad står det for? Har hørt det blot fortæller om det er en parrallelimport osv...

På mit står der EA tilsidst. Og har hørt det Betyder det er forberedt til det europæriske markede, tror ikke der er tale om et parralleimport. Der er dansk menu system og Undertekster gennem digitaltuneren :)

Jep skal nok komme med et review af det når jeg har fået testet det med min dvd og xbox360 :P Er desværre på aften arbejde i denne uge, så har ikke fandens meget tid til at glo tv

Til top Vis JerrilD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JerrilD Besøg JerrilD's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 13 November 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

JerrilD skrev:
[

På mit står der EA tilsidst. Og har hørt det Betyder det er forberedt til det europæriske markede, tror ikke der er tale om et parralleimport. Der er dansk menu system og Undertekster gennem digitaltuneren :)

Jep skal nok komme med et review af det når jeg har fået testet det med min dvd og xbox360 :P Er desværre på aften arbejde i denne uge, så har ikke fandens meget tid til at glo tv

Helt sikkert par. import, - da det som nævnt er en "Tysker". Tror dog, at dybest set alt (som feks software ) er 100% identisk m PX70 .Derfor bla også DK menu-mulighed. Men par. import er sgu absolut også OK, -bare der ikke lige er tale om en fabrikationsdefekt, som der feks var på Pana60/600. Og det er der helt sikkert ikke på Pana70/71 ! ! En enkelt, -eller to kunder m defekte TV kan netbutikkerne sagtens håndtere . 

Husk at slå dynamisk kontrast fra ! Og så ellers stille kontrast på ca 30%, og alt andet på ca mellem 30 og 50 % .

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 November 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:

-bare der ikke lige er tale om en fabrikationsdefekt, som der feks var på Pana60/600.

Okay, den defekt tror jeg ikke mit PX60 kender til, hvad skulle den gå ud på ?

Med hensyn til DVB-T skal tilvælges eller ej, så valgte jeg at få med, da vi har fællesantenne uden digitalsignal, jeg kan så selv modtage de danske digitalkanaler via stue-/loftantenne og resten via fællesantenne (mangler dog lige at finde den optimale antennesamler ).

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
lennon skrev:

-bare der ikke lige er tale om en fabrikationsdefekt, som der feks var på Pana60/600.

Okay, den defekt tror jeg ikke mit PX60 kender til, hvad skulle den gå ud på ?

"Purple snakes"  = periodisk lilla "tågeplamager" og "slanger", som typisk ses i sekvenser m grå/grønlig billedbaggrund .

Der har været skrevet kilometervis af indlæg om fænomenet her, - og på "Recordere.dk"

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
JerrilD skrev:
[

Husk at slå dynamisk kontrast fra ! Og så ellers stille kontrast på ca 30%, og alt andet på ca mellem 30 og 50 % .

OKay kan du lige forklar mig hvorfor :)

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

JerrilD skrev:
lennon skrev:
JerrilD skrev:
[

OKay kan du lige forklar mig hvorfor :)

Dynamisk kontrast er til udstillingsbrug, og giver et elendigt billede. De andre settings giver et nogenlunde korrekt billede. Og så er den lave kontrast med til at skåne panelet i den såkaldte indbrændingsperiode, på de første ca 200 timer.

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 15 November 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Hvor kan man købe et billigt vægbeslag til den?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes