Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 18:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fragte rund med et Plasma tv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 12 November 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Hey, modtog mit plasma tv i dag fra Fragt Firmaet GLS, men da han ikke selv kunne bære det ind, hjalp jeg ham. Da han åbnede bagsmækken til han varevogn fandt jeg ud af at det lå ned. Der står højt og flot på pakken at de skal stå oprejst.

Hvad kan der ske ved at det ligger ned?

Skal siges jeg ikke ha haft åbnet pakken, da tvet ikke er hjemme ved mig lige nu. Det står ude ved mine forældre, da jeg er ved at lave min stue om.

Gamle højtalere -> Jamo Laser 3000P
Til top Vis JerrilD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JerrilD Besøg JerrilD's Websted

sivertsmed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 November 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Hvis du har været det mindste i tvivl, skulle du have afvist at modtage tv'et pga. forkert form for transport... Men det er jo rimeligt nemt at være bagklog.....

Jeg synes, du, hurtigst muligt, skal ringe dertil, hvor du har købt, og forklare dem situationen, og husk at nævne, at du ikke har åbnet pakken endnu...

Hvis det er købt på nettet, skulle du gerne have mulighed for at returnere det inden 14 dage.

Man kan også tro, at fragtmanden HAR haft det oppe at stå, da han fik det sat det i bilen, men at det så er væltet under kørsel, med de skader til følge der evt. kan komme af det...

Håber det kan hjælpe..

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

sivertsmed skrev:

Hvis du har været det mindste i tvivl, skulle du have afvist at modtage tv'et pga. forkert form for transport... Men det er jo rimeligt nemt at være bagklog.....

Jeg synes, du, hurtigst muligt, skal ringe dertil, hvor du har købt, og forklare dem situationen, og husk at nævne, at du ikke har åbnet pakken endnu...

Hvis det er købt på nettet, skulle du gerne have mulighed for at returnere det inden 14 dage.

Man kan også tro, at fragtmanden HAR haft det oppe at stå, da han fik det sat det i bilen, men at det så er væltet under kørsel, med de skader til følge der evt. kan komme af det...

Håber det kan hjælpe..

Jep ringer lige til det firma jeg købte det af :)

Til top Vis JerrilD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JerrilD Besøg JerrilD's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 12 November 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Der har været mange teorier og misforståelser mht transport af plasma. Sandheden er,at glaspladen foran panelet er meget skrøbelig pga størrelsen.Og når skærmen ligges ned, er den ekstra sårbar overfor div. bump og rystelser.Derfor anbefales det,at skærmen står op under transport.Men i orig embalering,og med en køretur uden dramatik tror jeg nu ikke på, at den har lidt overlast. Men jeg kan godt forstå din frustration, for hvem ved om den er væltet. . ? ? !      
Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 November 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Hvis der fra producenten er angivet at en vare skal fragtes stående, så skal den fragtes som sådan, ellers har fragtfirmaet et problem. 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Har fået sat det til og det ser ud til at der intet er sket ! SKØNT :) Jeg er sku en glad mand lige nu.

Det er forresten et Panasonic TH42PX71EA jeg har fået 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes