Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 04:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af brugt HD projektor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Usse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 12 November 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Der er efterhånden et stort udbud af projektorer på de dansk/tyske brugt markeder, og jeg har tænkt mig at stikke næsen i den retning, da jeg er fattig studerende.. Men der er så meget at vælge imellem, så jeg efterhånden er blevet en smule forvirret.. Har hørt meget godt om Sanyos Z modeller, men er der ikke alternativer? Eneste krav er at projektoren skal være HD kompatibel, dvs. i en opløsning på mindst 1280x720 :)

Nogle der kan give mig et forslag til hvad man skal gå efter?

Hurin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 November 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Hvis du køber brugt skal du være opmærksom på, hvor længe den har kørt, da pæren skal skiftes efter 2000-3000 timer, og en ny pære kan sagtens løbe op i 3000kr.

Jeg vil ikke komme med eksempler, men jeg har set annoncer, hvor projectoren er opgivet til at have kørt et urealistisk lavt antal timer. Der kunne man godt have dem mistænkt for bare, at have nulstillet tælleren uden at skifte lampe.

Til top Vis Hurin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurin

Usse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Hurin skrev:
Hvis du køber brugt skal du være opmærksom på, hvor længe den har kørt, da pæren skal skiftes efter 2000-3000 timer, og en ny pære kan sagtens løbe op i 3000kr.