| Sendt: 21 December 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg søgt, ledt, og fundet det fjernsyn jeg vil have, og den er faldet på Px70.
Derefter gik turen til at finde et sted at købe den, og nu står jeg i dilemma da jeg er ganske ny på dette punkt.
[html]http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=349926[/html]
Getmore og multimedia World har så lave priser i forhold til alt andet jeg har set på denne model, så er der ved et uheld blevet skrevet noget forkert, et andet slags fjernsyn, eller en helt trejde ?
På forhånd, tak.
|