Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pana TH-42" Px 70 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kenniih
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 21 December 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg søgt, ledt, og fundet det fjernsyn jeg vil have, og den er faldet på Px70.

Derefter gik turen til at finde et sted at købe den, og nu står jeg i dilemma da jeg er ganske ny på dette punkt.

[html]http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=349926[/html]

Getmore og multimedia World har så lave priser i forhold til alt andet jeg har set på denne model, så er der ved et uheld blevet skrevet noget forkert, et andet slags fjernsyn, eller en helt trejde ?

På forhånd, tak.

Til top Vis Kenniih's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenniih
 
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 21 December 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Køb her ! : http://www.geco.dk/product.asp?product=1033&sub=5&pa ge=1

Dansk forhandler,der kun får roser overalt ! !

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
Kenniih
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 21 December 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Mange tak, det vil jeg da så gøre !
Til top Vis Kenniih's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenniih
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 21 December 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Køb du bare hos billigste forhandler, når bare det ikke er getmore... De snyder og bedrager, så vælg bare den næste på listen... Nemlig Multimedia World... De tager tv'et hjem på bestilling...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Kenniih
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 21 December 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Nårh okay, for så nemlig en anden diskussion herinde omkring Getmore, så havde næsten fravalgt.

Omkring vægbeslag, hvad mener i jeg skal tage til px70'eren ?

Til top Vis Kenniih's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenniih
 
tototo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 21 December 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

det er et godt tv - Panasonic  TH-42PX70EA.

du skal bare huske på  hos billigste forhandler er der lange ventetid.

Til top Vis tototo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tototo
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 21 December 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Kenniih skrev:

Nårh okay, for så nemlig en anden diskussion herinde omkring Getmore, så havde næsten fravalgt.

Omkring vægbeslag, hvad mener i jeg skal tage til px70'eren ?

Køb et med tilt funktion... Så er det nemmere at rode med kabler når det hænger på væggen...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 720
Sendt: 22 December 2007 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Jeg har handelt mindre ting hos Getmore flere gange uden nogen former for problemer. Har også handlet med Multimedia World flere gange uden problemer.

__________________
Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes