| Sendt: 25 December 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Når jeg tænder min HDD (pioneer), så tænder fjernsynet også (Pana px70).
Og det er jo noget upraktisk, hvis jeg skal optage et program, når jeg ikke er hjemme. Fordi så er tv'et tændt når jeg kommer hjem, men HDD-rec. slukket .
Hvad sker der... ?? Har ungerne pillet ved noget..?? Hvordan ændrer jeg det ..??
|