Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 25 December 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
TDC selector... ikke særligt ophidsende... ret dårlig kvalitet streams på de fleste undtagen DR kanalerne. Har længe overvejet deres HD fidus.. men der har vist været en del vrøvl.. og hvis de normale(ikke HD) kanaler er ligeså heftigt komprimeret, så kan det være ligegyldigt..
Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
Sendt: 25 December 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
Jeg bruger en HD satellit receiver fra Canal Digital, som er tilsluttet min parabol.
Med en HD-receiver fra Canal Digital for du den bedst mulige billedkvalitet. Du kan modtage 7 (snart 8) HDTV kanaler som selvfølgeligt ser fremragende ud, men også de almindelige SD kanaler er fine. HD-receiveren har også indbygget DVB-T tuner, som er nødvendig for at kunne modtage TV2.
Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
Sendt: 25 December 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
2 x Haupauge kort i min HTPC - styret af XP MCE, virker ok men ikke noget jeg sådan rigtig bruger. Der kommer kun TV op på væggen når der er bold jeg gider at se og det er sjældent :D
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum