Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 20:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Periodiske udfald på MX6000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vistisen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har et godt gammelt B&O MX6000, der desværre er begyndt at få perodiske fejl, der giver et enkelt blink på skærmen og nogle gange går TV'et på stand-by. Hidtil har vi bare kunnet tænde det igen uden problemer, men hvor længe holder det og hvad nu hvis det sker midt i konens ynglings udsendelse ;o)

At smide aparatet på værksted kan jeg jo se andre i dette forum har rigtig "god" erfaring med - så jeg hører meget gerne fra nogen der har forslag til lidt fejlfinding og meget gerne reperation.

Til top Vis Vistisen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vistisen

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Vistisen skrev:

Jeg har et godt gammelt B&O MX6000, der desværre er begyndt at få perodiske fejl, der giver et enkelt blink på skærmen og nogle gange går TV'et på stand-by. Hidtil har vi bare kunnet tænde det igen uden problemer, men hvor længe holder det og hvad nu hvis det sker midt i konens ynglings udsendelse ;o)

At smide aparatet på værksted kan jeg jo se andre i dette forum har rigtig "god" erfaring med - så jeg hører meget gerne fra nogen der har forslag til lidt fejlfinding og meget gerne reperation.

hej det er nok strømforsyningen eller noget stel der driller

jeg har en MX5500 der havde noget af det samme .... og det gav underlige lyde i HT når TV var slukket

jeg fik det REP til 1200,- ved B&O i kolding i søndergade det er over et 1/2 år siden og kører upåklageligt

mvh

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes