Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 10:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" LCD med indbygget kortmodul til DVB-C (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej
Jeg har tidligere skrevet omkring køb af ca. 32" LCD skærm med DVB-C indgang til YouSee kabeltv, og helst med full-HD og Harddisk - MEN det ser ud til jeg har skudt over målet mht. prisniveau, og realitet...

Hvilke modeller skal jeg gå efter hvis jeg "bare" vil ha' DVB-C kortindgang i fjernsynet. Hvis jeg holder mig i et 32" så behøver jeg ikke full-HD, men hvis 40" gerne full-hd. Umiddelbart er 32" rigeligt. Hellere kvalitet fremfor kvantitet.

Prisramme 10.000,-

Er det overhovedet muligt?

På forhånd tusind tak for hjælpen.
Til top Vis djkoch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af djkoch Besøg djkoch's Websted

djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Har kig på NAD 32" A2 model fra Hifiklubben. Nogen der har erfaringer med det?
Til top Vis djkoch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af djkoch Besøg djkoch's Websted

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Sony laver også med indbygget dvb-C

CJ Anderson
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Allerød

Bruger siden: 18 September 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hej djkoch.

Sony / Metz / NAD / Loewe er vidst de eneste som har mulighed for DVB-C på det danske marked pt.
NAD tv du har kigget på er et rigtigt godt bud efter min mening giver et flot billede og en lækker lyd..

I samme prisklasse kunne en Sony KDL32D3000 også være et godt bud. findes også som 40" (KDL40W3000) med Full HD.

Mvh
Casper
Til top Vis CJ Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CJ Anderson

djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Grunden til jeg gerne vil have DVB-C er for at slippe for den ekstra boks ... MEN
er lidt i tvivl og håber i kan afklare et spørgsmål for mig.
Hvis jeg køber et LCD der "kun" understøtter DVB-T, og køber en ekstra boks (f.eks. selector), kan man så bruge tv'ets tuner til kanalerne? altså sender boksen DVB-T til fjernsynet, eller skal i fremover man skifte kanal på selector boksen (som ved parabol)?

Håber I forstår mit spørgsmå :)

djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

altså kan man overføre det digitale signal til tv'et, så man kan bruge tv'ets tuner til at skifte rundt på kanalerne (og gemme selectoren af vejen)...?

djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Januar 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Så blev mit nyt tv bestilt...

Sony KDL32D3000 blev vinderen. Var egentlig hook på NAD'en, men efter at ha' læst diverse anmeldelser, og hørt fra folk i diverse butikker, så endte jeg op med Sony'en frem for NAD'en.

Bestilt hos LCD.dk, sammen med CA-modul, så nu skal jeg bare i TDC og ha' bestilt et kort. Kan man få et kort uden at skulle tegne abonnement på favoritpakken, eller er det et must?

Lars

CJ Anderson
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Allerød

Bruger siden: 18 September 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

djkoch skrev:

Så blev mit nyt tv bestilt...

Sony KDL32D3000 blev vinderen. Var egentlig hook på NAD'en, men efter at ha' læst diverse anmeldelser, og hørt fra folk i diverse butikker, så endte jeg op med Sony'en frem for NAD'en.

Bestilt hos LCD.dk, sammen med CA-modul, så nu skal jeg bare i TDC og ha' bestilt et kort. Kan man få et kort uden at skulle tegne abonnement på favoritpakken, eller er det et must?

Lars

Hej Lars, den bliver du helt sikkert glad for.
Ang Yousee kort, så koster det 199,- kr at have pr år, uden du behøver ekstra pakker osv.
du har desuden mulighed for at se grundpakken uden kort.

Til top Vis CJ Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CJ Anderson

djkoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Januar 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Skal jeg bare gå ned i butikken og få det? man kan ikke bestille det online uden favorit pakke...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes