Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
Hej, jeg har overvejet at invistere i en projektor på et tidspunkt, den skal bruges til at se film på i mit værelse.
jeg er en studerende og jeg har ikke det store krav til projektoren da den også skal være billig.
jeg har kigget lidt på
http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=404538 men jeg vil gerne høre, om der er nogen med lidt erfaring indenfor projektore, der kan anbefale den, eller en anden eller påpege hvorfor det er et dumt køb.
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
Den du linker til er en temmeligt støjende 4:3 dataprojektor. Du er bedre tjent med en 16:9 projektor som er fremstillet til filmfremvisning. Hvis dit budget er omkring de 5k skulle du måske overveje en brugt Optoma HD70 eller Sanyo Z4 eller Z5.
Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
Eeyore skrev:
Den du linker til er en temmeligt støjende 4:3 dataprojektor. Du er bedre tjent med en 16:9 projektor som er fremstillet til filmfremvisning. Hvis dit budget er omkring de 5k skulle du måske overveje en brugt Optoma HD70 eller Sanyo Z4 eller Z5.
Skulle til at skrive et stort set identisk indlæg, men refreshede lige engang og så at nogen havde gjort det for mig :)
Bruger siden: 27 September 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 60
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
en sanyo z3 kan da også være en løsning. Køre selv med sådan en og den levere rigtig godt synes den står rigtig flot i 720p.. Tror også den kan findes brugt til under 5kilo..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum