Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 15:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Undertekster hakket (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
putte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 Januar 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa jeg har lige købt et nyt Samsung lcd 40 tommer,   har en ny og god model af sony dvd. nå men problemet er at når jeg ser film så står underteksterne helt vildt dårlige, meget firkantet og hakket, når jeg så skifter over til det gamle tv står det godt igen.  Kan det være mit lidt usle HDMI stik? eller hvad sker der?

Vh P

Til top Vis putte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af putte

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 Januar 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Nu kender jeg ikke lige dit TV, men sidste gang jeg stødte ind i det problem skyldtes det, at Edge Enhancement var aktiveret. Nutidens TV er spækket med funktioner som kan gøre billedet dårligt og unaturligt. Mystisk, men sådan er det.

Prøv derfor at slå alle "underlige" funktioner fra, og se om det ikke hjælper. De er som regel at finde under en Advanced menu et eller andet sted. Du kan jo altid slå dem til igen hvis du foretrækker det.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 Januar 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Desuden er opløsningen på dit nye tv garenteret væsentligt bedre end på dit gamle tv og det er dvd undertekster ikke lavet til derfor bliver de hakkede. Det er rigtigt som perejvind siger at nogle instillinger kan få det til at se endnu værre ud men nogen af instillingerne kan sikkert også få det til at se bedre ud. 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes