Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 11:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung 42Q96HDX (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mjorgensen81
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har været ude at investere i et nyt Samsung 42Q96HDX plasmaskærm, og det er VIRKELIG bare et lækkert tv, og meget brugervenligt

Det tog mig ellers lang tid  at beslutte mig til hvliket et jeg skulle have, og i lang tid hældte jeg til Panasonics PX70. For herinde på forum snakker alle jo så pænt om det, og indrømmet, det er sgu også et lækkert tv med skarpt billede. En af mine kammerater har et og jeg har set hvad det kan.

Men da jeg så endelig skulle ud og kigge så faldt jeg over dette Samsung, totalt lækkert design, og jeg har faktisk set de to skærme ved siden af hinanden (Q96 og PX70) med samme film på... og helt ærlig, JEG kunne ikke se en skid forskel på de to fladskærmes kvalitet. Så jeg valgte sgu et Samsung i stedet for

Så til jer der går og ikk ved hvad i skal tage, ja så kan jeg kun anbefale et Samsung, for dem der siger at der er væsentlig stor forskel de har enten et super godt syn og eller er mega kritisk og professionelle hifi folk

Nissan 200SX Drift ---- Life starts at 45 degrees ;ob
Til top Vis Mjorgensen81's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mjorgensen81

wolverine
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Mjorgensen81 skrev:

Jeg har været ude at investere i et nyt Samsung 42Q96HDX plasmaskærm, og det er VIRKELIG bare et lækkert tv, og meget brugervenligt

Det tog mig ellers lang tid  at beslutte mig til hvliket et jeg skulle have, og i lang tid hældte jeg til Panasonics PX70. For herinde på forum snakker alle jo så pænt om det, og indrømmet, det er sgu også et lækkert tv med skarpt billede. En af mine kammerater har et og jeg har set hvad det kan.

Men da jeg så endelig skulle ud og kigge så faldt jeg over dette Samsung, totalt lækkert design, og jeg har faktisk set de to skærme ved siden af hinanden (Q96 og PX70) med samme film på... og helt ærlig, JEG kunne ikke se en skid forskel på de to fladskærmes kvalitet. Så jeg valgte sgu et Samsung i stedet for

Så til jer der går og ikk ved hvad i skal tage, ja så kan jeg kun anbefale et Samsung, for dem der siger at der er væsentlig stor forskel de har enten et super godt syn og eller er mega kritisk og professionelle hifi folk

Tillykke med dit nye skærm, det er en rigtigt flot/lækker skærm syntes jeg.  mine de gamle har osse købt et Samsung Q96 skærm bare en 50"

Til top Vis wolverine's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wolverine

CarstenH
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Frederiksberg (Bøjes Radio)

Bruger siden: 28 August 2007
Lokalitet: København
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Det er også meget skærm man for ud af den Q96/Q97 :-)

Så tillykke med skærmen ;)
Til top Vis CarstenH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarstenH

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Mjorgensen81: Jeg tror den lidt negative holdning til Samsungs plasma skærme, kommer af, at de tidligere generationer har haft ret alvorlige billedbegrænsninger. Med Q9 serien kommer man dog ret langt ud over disse, og om end de ikke er reduceret fuldstændig, så er jeg enig med dig i, at det faktisk er et ganske godt Tv.

Om det er på højde med PX70, er en lidt længere diskussion, men i mine øjne er der intet i vejen for at stå med valget mellem de to skærme.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes