| Sendt: 04 Marts 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal købe et nyt lærred, men jeg er lidt i vildrede omkring hvilket og hvor mange penge jeg skal bruge.
Her er nogle parametre:
- Jeg har hidtil haft et fastrammelærred, men bliver nu nødt til at få et rulle- eller motorlærred i stedet.
- Jeg sidder 2,5m fra lærredet, så det skal ikke være for stort. Jeg vil tro at noget i stil med 77" er passende.
- Jeg har lige nu en Sanyo Z3, som jo ikke er alt for lysstærk, men det er ikke usandsynligt at jeg køber en bedre projektor på et tidspunkt, f.eks. en hd-projektor og f.eks. i år.
Afstanden til lærredet, og dermed størrelsen, at det skal være 16:9 og at det ikke kan være et fastrammelærred, ligger fast.
Men det ligger ikke fast om det skal være gråt eller hvidt. Og det ligger heller ikke fast om jeg om jeg skal købe et lærred som holder både til Z3 og til en fremtidig og helt anderledes projektor, eller om jeg skal købe et eller andet hæderligt men ikke alt for dyrt primært til min Z3, som nok bliver skiftet ud samtidigt med min Z3. Jeg hælder selv mest til det sidste.
Men hvor køber man noget hæderligt og "midlertidigt" til en Z3 og til hvor mange penge?
Kom gerne med nogle konkrete anbefalinger!
/David
|