| Sendt: 03 April 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. Så fik jeg et nyt tv. Lavede et topic igår, ang. dette tv, bare i 37". Det blev altså et Et Panasonic TH 42PX80E - 42" tv. Havde set 37" i aktion, og så også 42" i aktion, bare en ældre model.
Kom hjem med tv´et, og f**k et nice billede den laver, det er helt vildt. Altså på digital tv er det lækker, men når jeg går over på analog tv, sys jeg ikke det er så lækkert mere, altså selvfølgelig er signalet ikke så godt som digital. Men somom den har en fejl eller noget. Fx. Når man ser ansigter tæt på. Så hvis man sidder og kigger på næsen fx, og de så kun bevæger hoved en lille smule, så er det somom næsen er forsinket, altså ikke følger med resten af hoved. Det er ik ved alle billeder, man kan se det, og man ska næsten vide det, før man ligger mærke til det, så ikke særlig slemt, og så er det kun ved analog tv det er at se.
Er det en fejl i tv´et eller er det bare sådan? Er lidt utilfreds med det, da vi kun har 5digitale tvkanler.
Har ikke planer om at bytte tv´et, men vil da gerne vide om jeg kan få det til at lade være med at gøre sådan?
Nogen der kan nogle tricks?
Mvh Leff
EDIT. Fik indstillet tv´et lidt, og cuttet mit antenne kabel ned, og nu er billedet i super kvalitet, er virkelig tilfreds:D Tak for hjælpen.
|