Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 01:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Signal fra pc til fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
The_thorleif
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2008 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Hej..

Jeg vil høre om der er nogen som kunne hjælpe mig.. Jeg har for nyligt købt et nyt lækker philips lcd fjernsyn.. i den forbindelse vil jeg gerne slutte min computer til fjernsynet.. Det har jeg gjort ved at købe HDMI/DVI adapter som går fra computeren og videre ud i et HDMI stik som går ind i fjernsynet.. Jeg kan dog ikke få noget signal på fjernsynet uanset hvad jeg gør..
Skal man instalere en eller anden speciel driver som gør at man kan se billederne på to skærme eller hvordan??

Håber der er nogen som kan hjælpe mig..
Til top Vis The_thorleif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The_thorleif

BigPic
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 20 Februar 2008
Lokalitet: København
Sendt: 08 April 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet at højreklikke ude på skrivebordet og vælge det nederste menupunkt (windows XP)egenskaber/properties derefter vælger du indstillinger oppe i fanebladet og så vælger du avanceret, derefter skærme. Derinde kan du lave nogle forskellige indstillinger mht at have flere skærme. 

Hvis du kører med vista er der nogleledes samme fremgangs måde, de forskellige menuer hedder bare noget andet.

Mvh.

Mikkel

Til top Vis BigPic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BigPic Besøg BigPic's Websted

The_thorleif
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 April 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

ja.. jeg kan ikke rigtigt gøre noget derinde.. jeg kan instille den til et tema hvor jeg kan skifte mellem skærmene.. Men når jeg har sagt ok til det, og prøver at trykke på knappen til det, så sker der ikke nogen som helst på fjernsynet...:S

Til top Vis The_thorleif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The_thorleif

BigPic
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 20 Februar 2008
Lokalitet: København
Sendt: 11 April 2008 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hmm ja, lyder mærkeligt.

Men når du er inden i menuen hvor man vælger skræm, så finder den dit Philips tv ? hvis ja så har du sat den til primær skærm ?

Hvis det er ja til begge min spørgsmål, så må det næsten være tvét der ikke er indstillet på den rigtige kanal eller noget i den stil.

Mvh.

Mikkel

Til top Vis BigPic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BigPic Besøg BigPic's Websted

The_thorleif
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 April 2008 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

nej.. den finder ikke fjernsynet.. Der er billeder af tre forskellige skærme.. Men kan kun vælge den ene..

Det ser sådan her ud

http://www.imagerise.com/show.php/17352_skrme.JPG.html

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 April 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

OK jeg vil anbefale dig at opdatere din ATI drivere, for de er ca ligeså gamle som grauballemanden.

De nye drivere fra ATI bruger også en anden brugergrænseflade, der langt lettere styrer antallet af skærme og hvad de skal vise.

Når dit tv er tilsluttet digitalt burde det virke som en normal pc skærm.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes