Hej jeg regner med at i har nogle gode anbefalinger til et godt LCD tv, jeg har lige nu fundet frem til nogle stykker som måske vil være et godt køb. Jeg er kun på udkik efter et nyt pga. jeg har købt et HXF mini mediacenter som kræver at tv'et er udstyret med et hdmi stik, og det er mit 32" Phillips 100hz ikke, så selv om jeg er meget glad for det ca 5år gamle tv, er jeg nu nødsaget til at bytte til et nyt.
Jeg har snakket med bossen (konen) og hun siger max ca 10.000,-, og til de penge skal man jo finde det på nettet, da man jo ikke får meget i almindelige butikker til de penge.
Jeg har fundet frem til disse her:
Phillips 42PFL7662D set til ca 8.000,-
Phillips 42PFL5603D set til ca 9.200,-
Phillips 42PFL7962D/42PFL7762D begge set til ca 10.000,-
Sony 40D3500 SET TIL CA 8.000,-
Sony 40V3000 set til ca 8.400,-
Der er også en del der har anbefalet Samsung 40" LE-40F86BD, men kender det ikke.
Der er en del at vælge imellem Sony her alle både DVB-C og T tuner hvilket er et plus da jeg modtager signal via kabeltv. Det er et krav at billedet fra mit media center står godt nok til at jeg kan bruge det til også at surfe på nettet.
Er der nogen der har nogle af disse tv'er og ved om det er godt også med et mediacenter tilsluttet?
På forhånd tak for jeres kommentarer.
MVH Ulrik