| Sendt: 13 Maj 2008 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens Jeg har tidligere skrevet om Sonys nye W4000serie og den kommende E-4000 serie, da disse indtil videre har været kandidater til mit kommende køb af fladskærm. Dette har de været pga den indbyggede DVB-C tuner, designet og de tekniske specifikationer... I dag er jeg så faldet over den nye (efter min oritentering) PFL9603H-serie fra Phillips, som har et yderst attraktivt design, kombineret med 100hz og DVB-C + DVB-T samt MPEG-4 understøttelsen. Denne serie ser jeg som være en direkte konkurrent til Sony, da spefikationerne stort set er de samme, på nær at Phillipsen også har 100hz, hvilket jeg ser som et stort mangel hos Sony.  Jeg er særligt interesseret i 32" modellen, som har 1080p, 100hz, DVB-C, MPEG-4, Amblight samt et lækkert design. Modellen hedder 32PFL9603H/10, og kan findes her http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_ mRank_1/_productid_32PFL9603H_10_DK_CONSUMER/Flat-TV+32PFL96 03H-10Men hvordan er erfaringer med Phillips i forhold til Sony? Hvordan er billedekvaliteten? Tuneren? Hvordan er deres 100hz og Perfect Pixel HD? Gi' lige en lyd fra jer!
|