Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 23:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny Projektor Pære (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BLunde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Tror desværre at min Pære er gået i Projektoren (Optoma HD70)

Ca. 9xx timer har den "kørt", selvom der står den skulle kunne virke i 2000-3000 timer, men det kan jeg forstå på andre indlæg herinde at man ikke HELT kan regne med?

Nå men, sidder og leder efter en ny pære, men synes ikke lige at jeg kan finde nogen ordentlige online shops der sælger pærer. Hvor handler I nye pærer henne? Hvis nogen kan anbefale et godt sted/'er ville det være kanon :)

Venligst 

Til top Vis BLunde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BLunde

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Prøv at kigge på Itbutikken.dk eller søg på den i USA, der er de normalt mærkbart billigere!
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M

BLunde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Maj 2008 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

@ The Elite

Tak..

itbutikken.dk havde ikke nogen, men sidder og prøver USA nu.

Lige et tillægs spørgsmål, nogen steder står der "Replacement Lamp" og andre steder bare "Lamp", er en "Replacement Lamp" OK?. Jeg tænker på, det er ikke en eller anden Midlertidig Lampe/pære ting vel? Under mig bare hvorfor de skriver "Replacement Lamp", det giver vel sig selv at det er en "Replacement" for den man tideligere havde? :s

Til top Vis BLunde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BLunde

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

BLunde skrev:

@ The Elite

Tak..

itbutikken.dk havde ikke nogen, men sidder og prøver USA nu.

Lige et tillægs spørgsmål, nogen steder står der "Replacement Lamp" og andre steder bare "Lamp", er en "Replacement Lamp" OK?. Jeg tænker på, det er ikke en eller anden Midlertidig Lampe/pære ting vel? Under mig bare hvorfor de skriver "Replacement Lamp", det giver vel sig selv at det er en "Replacement" for den man tideligere havde? :s

Husk at hvis du handler i USA så kommer der told og moms oveni prisen. Du kan istedet vælge at købe den i Tyskland. Du kan finde de billigste priser på

http://www.preissuchmaschine.de

Jeg anbefaler at du ikke forudbetaler. Der er en del herinde som har mistet penge ved at forudbetale, og så erfare at varen aldrig dukkede op fordi firmaet var gået konkurs, eller var en svindler. Handel istedet et sted som accepterer kreditkort - også selvom det er lidt dyrere. Bare min mening

Replacement lamp og lamp er nøjagtigt det samme.

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Maj 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Det er korrekt ja, men hvis du køber i USA er priserne ca det halve - så det kan godt betale sig, og hvis du skulle risikere at skulle betale told så er det stadig økonomisk billigere at købe der. Så kan du altid bede dem om at skrive på pakken/fakturaen at, det skal være en gave eller lign. - så er chancerne lidt større for den ikke bliver snuppet i tolden!

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes