| Forfatter |
|
rasmuskarlsen Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 168
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey...
Jeg havde egentlig besluttet mig for et Panasonic 42" PX80... Men var så lige ude at kigge i butikker for sjov. Så der Samsungs nyeste 6 Generations LCD tv.. 40A656
Må indrømme at jeg stort set ikke kunne se forskel af de 2 modeller? (Her skal det lige siges at jeg måtte bruge et PX70, da de ikke havde PX80, til sammenligning.)
Så ved ikke hvor meget forskel der er på PX70 og PX 80. Men sammenligningen mellem PX70 og 40A656, der kunne jeg ikke rigtig se nogen forskel overhovedet...
Jeg vil helt klart vælge LCD såfremt jeg finer en model der er bedre end PX80...
Hvad er jeres mening om alt dette?
|
| Til top |
|
| |
LilleNørd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 384
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Keler Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rasmuskarlsen skrev:
Hey...
Jeg vil helt klart vælge LCD såfremt jeg finer en model der er bedre end PX80...
|
|
|
Så kommer du sku til at lede længe. Uanset hvor mange penge du så vil kaste efter et LCD tv. Forstår ikke du ikke kan se forskel. Jeg syntes forskellen er der, og at den er ret så markant.
|
| Til top |
|
| |
yossi Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde valgt px80 ingen tvivl.. nok osse fordi jeg har det. men alligevel jeg ville aldrig købe et lcd tv. syntes ikke de er gode til film. de mørke sener flyder ud og så har de det med og være grumset og man kan se pixelene blinke konstant det får jeg fniller i hovedet af og se på..
Plasma er vejen frem.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay... Jamen dr kørte en fodboldkamp, så det var det eneste jeg lige kunne sammenligne dem under... Men der syntes jeg nogen gange at det så ud som om der var flere detaljer på Samsungen... (Aner selvfølgelig ikke om det var indstillet ringe) - (g det var somsagt PX70 ikk Px80 jeg sammenlignede med)
Har set Elgiganten har den i... Men kan få den hos Midt-data til 7450 eller sådan noget afhentet på deres lager her i Aalborg... :)
Er bare stadig nervøs for det burn ind... At jeg enddag glemmer den på et elelr andet billede så der sker skade... Det problem ville jeg helt være fri for på et LCD jo... Samt hvad hvis jeg enddag (Når der er penge, om et år eller noget) Finder på at tilslutte et Medie Center... Hvordan vil skærmen så opføre sig (Taget den lidt lave opløsning i betragtning)?
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rasmuskarlsen skrev:
Okay... Jamen dr kørte en fodboldkamp, så det var det eneste jeg lige kunne sammenligne dem under... Men der syntes jeg nogen gange at det så ud som om der var flere detaljer på Samsungen... (Aner selvfølgelig ikke om det var indstillet ringe) - (g det var somsagt PX70 ikk Px80 jeg sammenlignede med)
Har set Elgiganten har den i... Men kan få den hos Midt-data til 7450 eller sådan noget afhentet på deres lager her i Aalborg... :)
Er bare stadig nervøs for det burn ind... At jeg enddag glemmer den på et elelr andet billede så der sker skade... Det problem ville jeg helt være fri for på et LCD jo... Samt hvad hvis jeg enddag (Når der er penge, om et år eller noget) Finder på at tilslutte et Medie Center... Hvordan vil skærmen så opføre sig (Taget den lidt lave opløsning i betragtning)?
|
|
|
Hvis de kørte i butikken kan du overhovedet ikke regne med det. De deler nogle gange et ringe signal, så måske havde den et bedre signal. Desuden så er de så sindssygt indstillet så man får ondt i sine øjne af at se på det! I turen i Bilka idag gjorde at der løb blod fra mine øjne pga. kontrast overload!  __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Keler Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
rasmuskarlsen skrev:
|
|
|
Til lige præcis sport er plasma meget bedre. Prøv evt. at se en tennis eller hockey kamp. Man kan næsten ikke engang se bolden på et LCD tv, fordi tv'et ikke kan følge med.
rasmuskarlsen skrev:
Er bare stadig nervøs for det burn ind... At jeg enddag glemmer den på et elelr andet billede så der sker skade...
|
|
|
Så skal du SATME være uheldig.
rasmuskarlsen skrev:
Det problem ville jeg helt være fri for på et LCD jo...
|
|
|
Det skal du ikke være sikker på 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay PX80'eren lyder som et godt Tv... Og lyder som om jeg ikk kan få et LCD (Selvom jeg klart helst ville) Som er lige så godt? Hvordan er Panasonics PX80, sammenlignet med PZ80? - Sidder ca. 2-2.5 m fra skærmen.. - Pt, har jeg kun analoge tv kanaler, men overvejer digitale - Hvad har PX kontra PZ at sige her? - Jeg har endnu ikke et Media Center tilsluttet, og overvejer det helder ikke lige nu, men vil måske gerne have det om et års tid - Hvad har PX kontra PZ at sige her? - Tv'et skal mest bruegs til afspilning af almindelige DVDfilm - Hvad har PX kontra PZ at sige her? - Hvis jeg enddag skal afspille eks. Blueray film fra tv'et -Hvad har PX kontra PZ at sige her?
/////////// Opretter lige det her i Seperat tråd, da jeg mener det tilhører sin egen tråd! http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66450&P N=1
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|