Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 16:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Skal købe NYT TV - HJÆLP (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Orp-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 07 August 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle jer eksperter ...

Først og fremmest kommer jeg her fordi jeg GERNE vil have noget hjælp til at købe et ny TV. Gerne 46 - 50 tommer.

Jeg hælder mest til LCD men er åben for forslag.

HVAD skal jeg købe og hvad skal det koste .? Jeg har ca. 16-20000 kr på budgettet.

HVOR spørger jeg herinde.. Jo jeg og familien er LIGE flyttet til Barcelona og jeg kan ikke tale spansk endnu så der er yderst LIDT hjælp at hente og jeg er ikke nødvendigvis ude efter det perfekte TV men vil bare undgå at gøre det dårligste valg og så kan amn jo lige så godt gå efter det bedste til prisen.

Jeg vil gerne have et TV med Højttalere i allerede og så må der komme et større anlæg senere.

Hvad gør jeg.? Hvad skal jeg købe?, Hvad skal jeg holde øje med? Og hvor søger jeg ellers information - Evt. omkring de modeller/mærker der er mulighe hernede for det er jo ikke alle modeller der er tilgængelige.

TV'et står der og ser fantastisk ud .. Men hvordan ser det ud når det ikke er en Blue Ray der føder signalet men et almindeligt stik fra en Sat . Disk eller anden antenne .?

Det hele lyder sikkert lidt amatøragtigt for alle jer eksperter men jeg har brug for HJÆÆÆLP Så.. Kan I hjælpe mig .?

Thomas

Til top Vis Orp-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Orp-dk

flemmings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 August 2008 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Det er en stor mudfuld, det du spørger om. Du vil sikkert kunne få svar på det meste ved at søge på diverse foraer ud over dette. Et par af de gode er:
Jeg har ikke selv en masse erfaring med diverse mærker (har selv en Sony KDL-46X2000), men hvis ønsker bedst muligt billede på almindeligt signal (SD), er plasma nok bedst - Panasonic og Pioneer får de bedste ord med på vejen. Pioneer har dog ikke indbyggede højttalere.

Min X2000 kører på digitalt antennesignal, og Sony'en har efter min mening et rigtig flot SD billede! Ellers har jeg hørt, at den nye Philips 9703-serie skulle være fantastisk (f.eks. her)

Jeg har lige været på ferie i Spanien, og de har masser af digitale kanaler (DVB-T), men alle nye TV har også DVB-T modtager... Hvis du skal have den med hjem til DK, kan du dog få problemer med at få vist danske undertekster, hvis TV'et ikke er købt i DK. Undertekster sendes nemlig seperat, og i lande som f.eks. Tyskland, Frankrig, England og nok også Spanien tekster man ikke men dubber medtale på landets eget sprog. Derfor findes ofte en nordisk version af TV-modellerne...
Til top Vis flemmings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flemmings

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 August 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Plasma har bedst muligt billede på alt. Det er en myte at det kun er på SD-signaler de gennemtæsker samtlige LCD tv på markedet.

Med et budget på 16-20k er der plads til Pioneer plasma, så det er egentlig meget nemt at finde det rette...
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes