| Sendt: 06 Marts 2009 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Priserne dykker nok en lille smule henover sommeren/efteråret når de nyeste modeller har fået nogle måneder på bagen (naturlige udvikling)..
OLED falder ikke nok i pris i år til at de er et kig værd endnu.. Hvis de der 10-11" stadig koster 30K er der fandme lang vej op til 50" som er til at betale :) Om et par somre vil jeg tro oled overtager større markedsandele.
Og alt efter om lcd producenterne tryller et bedre sortniveau frem, eller om plasma producenterne for bugt med deres små ulemper, vil den ene nok sidde på resten..
Alternativt kommer der vel et naturligt skel i lcd -> plasma overgangen, vel omkring de 32-37"..
Jeg skal købe nu (eller ihvertfald indenfor et par måneder), og var indtil for et par uger siden 100% sikker på mit nye tv hed sony og var et lcd.. Nu er jeg langt mere i tvivl, og overvejer kraftigt at gi plasma chancen, til trods for faren for burn in og deslige, (Bruger min skærm rigtig meget via htpc, med mange stillestående menuer, browsing osv)..
Om DU skal købe nu er en helt anden sag... Jo længere du ka nvente, jo bedre tv kan du få for pengene jo :)
|